HUUTONETISSÄ todellinen ongelma, LASTENVAATEPUOLELLA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivostuttaa jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivostuttaa jo

Vieras
Tämä siis alkaa jo olemaan ihan naurettavaa pelleilyä!!

Tässä siis on keskustelua kyseisestä asiasta:

http://www.huuto.net/fi/forum2/show_message.php3?cat=lapset&id=1211752&lastreply=1214678628#message1

LAITTAKAA NYT HYVÄT IHMISET SINNE KUN MYYNTIIN LAITATTE niin että huutajalla täytyy olla ainakin 2 palautetta, että tuollainen kiusanteko saataisiin kuriin..

Tuohan on ihan selvää että yksi ja sama ihminen tekee koko ajan uuden tunnuksen ja tekee sillä kiusaa joillekkin myyjille.. ja tuo niina1981 on tässä touhussa mukana, liekö kaikki hänen tupla tunnuksiaan!!

Tässä taas sama kuvio kuin aikaisemminkin

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81222222

niina huutaa kilpaa uuden nollapalautteisen kanssa... ja tämä raikku saa pian burgerin - kielletyn ajosuunnan. Itsellä tuli ajatus, että niina huutaa tuolleen sen takia, että kukaan muu ei saisi tuotetta, sitten laittaa myyjälle yksityis viestin että myytkö hänelle, kun hupihuutaja ei lunastanut ja saa täten tuotteen halvemmalla kuin silloin jos joutuisi kisaaamaan muiden halukkaiden ostajien kanssa...

Ja tämä myyjä jo toistamiseen saman hupihuutelijan kohteena, oiskoha kandennu laittaa sinne sillee että ainoostaan sellaset voi huutaa joilla enemmän kuin 3 palautetta, niin ei ois 0 palautteisel asiaa huutia.. tämä kohde siis jo toistamiseen myynnissä..

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81451198

Mun täytyy nyt oikein kysyä... Mun olisi siis tarkoitus rekkautua Huutikseen piakkoin. Jos olen uusi käyttäjä niin eihän mulla ole yhtään palautteita, miten siis pääsen sitten huutamaan? Sori, tyhmä kyssä varmaan, mutta en ole huutista ennen käyttänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun täytyy nyt oikein kysyä... Mun olisi siis tarkoitus rekkautua Huutikseen piakkoin. Jos olen uusi käyttäjä niin eihän mulla ole yhtään palautteita, miten siis pääsen sitten huutamaan? Sori, tyhmä kyssä varmaan, mutta en ole huutista ennen käyttänyt...

Huudat ensin sellaisilta, jotka eivät ole asettaneet vaatimusta palautteiden suhteen ja saat niistä (toivottavasti) palautteet ja sitten pääset huutamaan kaikkia kohteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Huudat ensin sellaisilta, jotka eivät ole asettaneet vaatimusta palautteiden suhteen ja saat niistä (toivottavasti) palautteet ja sitten pääset huutamaan kaikkia kohteita.

Kiitos tiedosta! Mä olen tässä miettinyt että uskaltaako sinne Huutikseen mennä ollenkaan kun oon näiltä palstoilta lukenut kaikkia kauhujuttuja. Mä kun olen vielä oikea blondi näitten kaikkien juttujen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keskustelun aloittaja..:
aina kysyä juu :) haluutko jo jotain tietää?

Eh, ei ole vielä mitään kysyttävää, ajattelin paneutua asiaan huomenna. Mutta palaan astialle jos ongelmia ilmenee. Kiva kun täällä on näin avuliasta väkeä!

No jos ajatellaan, että kaikki laittavat rajoituksen, että nollapalautteisilla ei ole mitään asiaa huutaa, niin kuinka kummassa nämä uudet sitten palautetta saisivat? Minusta tuo ei ole kyllä reilua peliä meitä uusia kohtaan! Jos joku typerys käyttää huutista väärin omiin tarkoituksiin niin eihän se tarkoita sitä, että kaikki nollapalautteiset olisivat samanlaisia! MInä ainakin huudan ihan asialliselta pohjalta...

Yhteistyössä