Huutonetissä on sellainen ongelma, että jos tuote ei ole mennyt kaupaksi ja sulkeutunut ja sitten kun sen laittaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
uudelleen myyntiin ja sitten se meneekin, niin tuo ko. kohde roikkuu "myymättä jääneet kohteet" otsikon alla ja sen pystyy vahingossa huutokauppaamaan uudelleen.

Ja siis vaikka sen vanhan alkuperäisen tuotteen klikkaisi "huutokauppaa uudelleen" eli samat linkit ja kohdenumerot on, ja sit ku se meneekin, niin se roikkuu jatkuvasti tuolla "myymättä jääneet kohteet". eikä nitä saa poistettua.

Mulla ei ole montaa kohdetta myynnissä, mutta silti saa olla tarkkana, että mikä oikeasti on myyty ja mikä ei.

Onko tähän jotain kikkaa, millä tämän hallitsee? Kiitos.

Niin ja sitten jos tuote on sulkeutunut vaikkapa 4 eri kertaa (vaikka sama kohde on laitettu "huutokauppaa uudelleen" linkistä myyntiin), niin vaikka sen sit saa lopulta myytyä, on tuo ko. tuote myymättä jääneissä kohteissa 4 eri kertaa. Sekavaa.

En oikein ymmärtänyt neuvoa. Sähköpostin linkki avaa sen saman kohdan, kuin jos menisin huutonetissä suoraan myymättä jääneeseen ja uusisin sen huutonetissä. Eli eikö ole se ja sama, uusinko kohteen sähköpostin linkin kautta vai suoraan huutonetissä ollessani?

Tuo vinkki varmaankin tarkoitti sitä että kun uusit ne kohteet sitä mukaa kun tuhoat sen meilin niin pysyt itse kärryillä siitä mitkä on uusittu ja mitä ei. Ei ne myymättömät tuotteet sieltä minnekään häviä.

No niin mäkin ajattelin. Eli nyt mulla on 5 kohdetta, jotka on jääneet myymättä 5 kertaa. Sit Mulla on pari kohdetta, jotka jäi pari kertaa myymätt, mutta nyt ne meni. Silti nuo,jotka on ostettu, niin ne roikkuu myymättä jääneet kohdassa. Tässähän menee ihan sekaisin.

eikö kellään ole nyt vinkkiä, miten tästä savotasta selviää?

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22487008:
En oo todennut tommosta ongelmaa, mutta auttaisko sulla, jos laittaisit sen automaattisen uusinnan päälle eikä tartteis itse seurata?

Jep. nyt mä laitoin automaattiuusinnan, siis laitoin pari pv sitten. Saa nähdä, että alkaako nekin monistua suljettuaan. Multa ei siis vielä ole sulkeutunut kohteita automaattiuusinta päällä ollessa. Eli en vielä tiedä, jääkö ne sinne myymättä jääneisiin kohteisiin sitten.

Miksi sä teet tollaisesta asiasta ongelman? Tietenkin ne näkyvät siellä "myymättä jääneet kohteet" otsikon alla koska ovat myymättä jääneitä kohteita :)

Kun laitat myymättä jääneen kohteen uudelleen myyntiin niin siitähän tulee uusi kohde eli uusi kohdenumero. Joten tietenkin tämä myymättä jäänyt jää näkymään sinne minne kuuluu eli "myymättä jääneisiin" ja uusi kohde näkyy sitten siellä myytävänä olevissa.

No mulla on esim. noita aku ankan taskukirjoja myynnissä, niin menen ihan sekaisin, mikä on myyty ja mikä ei, kun ne on siellä 25 kertaa, osa menny osa ei. Osa myyty, vaikka näkyy, että myymättä. siks mä teen tuosta ongelman, koska myyty kohde, vaikka se onkin sulkeutunut 5 kertaa myymättä jääneenä, niin niiden kaikkien viiden myymättä jääneiden pitäis poistuu sieltä, koska ko. kohde on yks ja sama ja vihdoin saatu myytyä.

Mä teen tästä ongelman, koska mä pelkään, että menen sekaisin uusiessani myymättä jääneitä kohteita.

No mulla on esim. noita aku ankan taskukirjoja myynnissä, niin menen ihan sekaisin, mikä on myyty ja mikä ei, kun ne on siellä 25 kertaa, osa menny osa ei. Osa myyty, vaikka näkyy, että myymättä. siks mä teen tuosta ongelman, koska myyty kohde, vaikka se onkin sulkeutunut 5 kertaa myymättä jääneenä, niin niiden kaikkien viiden myymättä jääneiden pitäis poistuu sieltä, koska ko. kohde on yks ja sama ja vihdoin saatu myytyä.

Mä teen tästä ongelman, koska mä pelkään, että menen sekaisin uusiessani myymättä jääneitä kohteita.

Voi herran jestas sentään! Ne kohteethan näkyy aikajärjestyksessä sulkeutumisajankohdan mukaan eli kato niitä päivämääriä.
Jos sulla on 5 myymättä jäänyttä kohdetta jotka sä laitat uudelleen myyntiin. Yksi näistä myydään ja 4 sulkeutuu myymättä jääneenä niin kyllähän sä näät siitä päivämäärästä että ne 4 ylintä on ne myymättä jääneet. Eihän sun tarvii sitä koko listaa läpi käydä kun kohteita laitat uudelleen myyntiin.

Yhteistyössä