HUUTONETISSÄ myynnistä, vinkkejä jne..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammax2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammax2

Vieras
Kun myytte huutonetissä niin olisi pari kysymystä, siis ihan jos sais jotain vinkkejä mikä helpottaa hommaa, kun mullakin paljon myynnissä:

1. Missä säilytätte myyntiin menevät vaatteet?
2. Kun olette laittaneet vaatteen myytäväksi, onko ne jossain eri lootassa, hyllyssä tms..
3. Onko teillä joku vihko minne kirjaatte aina myydyt vaatteet ja kuka ostanut?
4. Katotteko osoitteet aina suoraan netistä ja pakkaatte, vai onko siihen joku erityinen systeemi, millä saatte sen homman joutuisasti tehtyä?

Siinähän niitä.. eli muiltakin hyviä vinkkejä, miten te homman hoidatte..

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax2:
Kun myytte huutonetissä niin olisi pari kysymystä, siis ihan jos sais jotain vinkkejä mikä helpottaa hommaa, kun mullakin paljon myynnissä:

1. Missä säilytätte myyntiin menevät vaatteet?
2. Kun olette laittaneet vaatteen myytäväksi, onko ne jossain eri lootassa, hyllyssä tms..
3. Onko teillä joku vihko minne kirjaatte aina myydyt vaatteet ja kuka ostanut?
4. Katotteko osoitteet aina suoraan netistä ja pakkaatte, vai onko siihen joku erityinen systeemi, millä saatte sen homman joutuisasti tehtyä?

Siinähän niitä.. eli muiltakin hyviä vinkkejä, miten te homman hoidatte..

mulla oli viimeeks kun myin isomman satsin,vaatteet oli viikattuina pahvilaatikossa.
netistä kaivan osoitteet,samalla kun pakkaan.
en silitä vaatteita,kun en silitä niitä muutenkaan =)

1 erikokoiset vaatteet omissa laatikoissaan+tavarat omissa
2 sama
3ei ole vihkoa
4pakkaan ja katson netistä heti osoitteen ja kirjoitan sen siis siihen laatikkoon/kirjeeseen heti.
5 en silitä

Harvakseltaan myyn nykyään siellä, mutta säilytän vaatteet viikattuna laatikossa.

Ja kyllä mulla on ihan käytännön syistä vihkossa ylhäällä itseäni varten (huono muisti) kaikki kauppaamani kohteet. Sulkeuduttua kirjoitan sen kohteen alle huutajan tiedot ja summan minkä pitäis tilille tulla. Sitten helppo merkata kuka on maksanut ja vetää raksit sen kohteen päälle jonka jo postittanut, ettei vaan pääse unohtumaan.

Joskus saattaa olla useita kohteita auki ja on oikeestaan kova homma sitten seurata sähköpostiliikennettä ja tilitietoja kuka on vaivautunut maksamaan ja mitä. Vihko helpottaa ja nopeuttaa ainaki mulla juttua ihmeesti.

Mä postitan aina tuotteet heti, kun on summa tilillä. Posti tuossa kivenheiton päässä, joten iisi nakki nakata ne postin hoiviin.

Yhteistyössä