Huutonetin voileeverhojen myyjä (josejonas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kukaan huutanut siltä mitään?? Mietityttää vaan, että ihankohan on joku firma vain joku yksityinen tekee hyvää bisnestä. Ostaa jostain halvalla ja myy hyvällä hintaa. Lieköhän maksaa verojaan tuostakaan.

joo, ja se 8500 pitää olla myyntivoittoa! eli siis todellakin paljon saa myydä, että voittoa tulee toi..en oo tainnu ikinä ite myydä mitään voitolla huudossa.. ehkä jonkun marimekon joskus parin euron voitolla... =)

niin mitä sitten jos ei maksa verojaan?
Mua ei ainakaan haittaa pätkääkään maksaako joku veronsa vai ei.
Alkaa hivenen ottan päähän tää suomalaisten kateus..

Itsekin oon miettinyt että miksi ihmiset maksaa huuto.netissä tuollaisesta tavarasta aika suuria summia? Kyse ei todellakaan ole mistään laatutuotteesta. Eikä tämä ole mitään kateutta kyseisiä myyjiä kohtaan vaan ihan reilusti ihmettelen näitä ostajia. Ylihintaa maksetaan myös noista reiman puvuista, me ei oo reilussa alennuksessa vain täällä pääkaupunkiseudulla vaan joka puolella suomea ennen uuden malliston myyntiin tuloa. meinaan että ihmiset maksaa ihan normaalihintaa noista puvuista ja postarit vielä päälle...Ihan periaatteesta en osta mitään uutta jos menee yli puolen hintaa mitä kaupassa normaalisti maksaa. Olen itsekin myynyt reiman pukuja ylihintaan, lähtönä ollut 10 euroa ja käytetty niin että ei oo paljon kosmeettista haittaa..Jos itse oon maksanut 50 euroa niin olen takaisin saanut vielä 70 euroa huudosta???

Niin no..jos tykkää maksaa, taitaa olla nykyajan perheet rikkaita:)

Yhteistyössä