Huutonetin meklarilta omituinen viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja söpsö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

söpsö

Vieras
Huusin huutonetistä tavaraa ja meklarilta tuli voittoviesti sähköpostiin. Nyt onkin ongelma, että en yhtään tajua mitä myyjän viesti ostajalle tarkoittaa. Suomentakaa mulle seuraava:nuhn jälken tar vtajyytbuytbnt
Mä oon siis aivan pihalla ja myyjäkään ei vastaa visteihin. Kuinka kauan ootte joutuneet oottamaan huutonetin kamojanne? Voiko huudon perua, jos tavaroiden tulo kestää ylikauan? Ei mua huvita viikkotolkulla ootella myyjän vastausta...

anteeksi :laugh: oiskohan kaverilla ollu näppäimistössä vikaa. Ehkä oottaisin puoli kk ja jos sen jälkeen ei ala kuulumaan niin peruisin huudon.

Jos viesti ei ole selvää suomea, eikä myyjä vastaa yhteydenottoihin niin ei ainakaan siun vikasi ole, jos kauppa menee perseelleen.
Jos myyjästä ei kuulu mitään viikkoon, eikä perästäkään tule mitään selitystä niin antasin negan ja yrittäisin saada tavaran jostain muualta.

No en tiä,mikä vaivaa. Olisko tuo alku jotain nuhan jälkeen....Mä en oo montaa kertaa Huutonetistä ostanu ja jos näin vaikeaa on,niin taidan lopettaa koko homman. Luulis myyjäkin kiinnostavan rahan saanti ja tavarasta eroon pääsy:)

Jos viesti ei ole selkokielinen, se ei välttämättä ole sähköiseltä meklarilta. Nyt huutiksessa on ollut paljon huijareita, jotka yrittävät vetää välistä ottamalla yhteyttä voittaneeseen huutajaan, vaikka eivät itse ole tavaran myyjiä.

Niin ja mä laitoin myyjälle heti meiliä meklariviestin tultua, kun siinä oli ne yhteystiedot ja sitten vielä yksityisviestin huutonetin kautta myöhemmin. Ehkä tosiaan Youtubessa nuhan jälkeen tavarat :D

Yhteistyössä