Huutonetin luotettavuus

• Viestiketjun aloittaja "aloittelija"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittelija"
Olen jonkun aikaa seurannut Huutonetissä myytäviä kohteita, mutta en ole uskaltanut sieltä vielä mitään ostamaan. Nyt kyselenkin teiltä jotka kyseistä huutokauppaa enemmän käytätte: kuinka luotettava paikka Huutonet on? Oletteko joutuneet huijareiden kynsiin vai onko teillä pelkkää positiivista kokemusta kyseisestä paikasta? Kaikki kokemukset otetaan ilolla vastaan!

..
oikein hyvin on toiminut sen palautejärjestelmän ansiosta. semmoisilta en ole ostanut muutakuin noudolla, kellä ei ole kunnollisia palautteita.
mitään kovin kallista en ostaisi muuta kuin noudolla jolloin nään tuotteen ja maksan käteisellä jos tuote on luvatun mukainen.

Hyviä kokemuksia. Tähän mennessä olen onnistunut ostamaan sellaisilta, joilla on jo palautetta taustalla.

Jos jotain kallista (esim. arkkupöytä, vanha kirjoituspöytä, yli 100e) olen hankkinut, olen noutanut paikan päältä ja maksanut käteiselle. Joitain muutaman kympin ostoksia olen voinut ottaa lähetyksenäkin vastaan ja maksaa tilille.

"vieras"
Katso paljonko myyjällä on palautteita ja varsinkin millaista palautetta. Jos vain pari niin epäilisin, mutta jos esim. 300 plussaa niin uskaltaisin ostaa. Omalle kohdalleni on osunut huijareita, mutta en ole mennyt retkuun kuin kerran. Lähetin tuotteen liian nopeasti ja maksu jäi. Oli ihan halpa ja roskiin olisin heittänyt jos ei olisi mennyt, joten annoin olla. Huutajalla oli tämän jälkeen paljon miinusta ja sen tunnus suljettiin. Sinä itse ostajana taas saatat olla epäilyttävä, jos ei ole yhtään palautetta. Aikoinaan jouduin itse siihen, että lähetin tuotteen ensin ja maksu tuli vasta sitten koska huutaja vaati tätä koska olin epäilyttävä myyjä ilman palautteita. Nyt palautteita on jo lähemmäs 2000 eikä yhtään negaa, joten kauppa rullaa tosi hyvin ja on tullut ns. kanta-asiakkaitakin monta.

Komppaan edellisiä, eli kannattaa ostaa sellaisilta joilla on paljon positiivista palautetta. Itse oon myynyt ja ostanut siellä jo useamman vuoden enkä oo joutunut pettymään kun yhteen myyjään jonka tuote oli kuvailtua paljon huonompikuntoinen kun sen kotiini sain.

Yhteistyössä