Huutonetin käyttäjiltä apuja kaipailen!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho ja höh. Noh, ehkä sitten en viitsi. Huomasin vain, että jotkut olivat kirjoittaneet tuotteen nimen erikseen ja jotkut yhteen. Erikseen kirjoittaneilla oli enempi huutoja. :)

Ehkä ostajat löytävät myös toisella tapaa kirjoitetut.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Joudut sulkemaan kohteen ja laittamaan uudestaan. Ei onnistu käynnissä olevassa kohteessa muokata otsikkoa.

 
Heh. no ehkä ei tuossa tapauksessa. Lastentarvikkeita haetaan monesti merkin mukaan. (TrippTrapp, BabyBjörn ym.) :)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Juu no mä haen ainakin jos merkin perusteella haen niin esim. veromoda ja vero moda :P Et eiköhän löydy.

 
X Luin sun vastauksen uudestaan ja tajusin vasta toisella lukemalla. Luulin ensin, että kettuilit mulle (siis, että "ihan kun kukaan hakis merkin perusteella.).
Olen flunssassa ja pää vähän tökkii.

Kiitos avusta! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
X Luin sun vastauksen uudestaan ja tajusin vasta toisella lukemalla. Luulin ensin, että kettuilit mulle (siis, että "ihan kun kukaan hakis merkin perusteella.).
Olen flunssassa ja pää vähän tökkii.

Kiitos avusta! :)

En mä kettuillu ku olin ihan tosissaa :) Ku mä ainakin haen esim just veromodan vaatteita ihan merkillä :P
 
Täällä tulee vainoharhaiseksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä:
X Luin sun vastauksen uudestaan ja tajusin vasta toisella lukemalla. Luulin ensin, että kettuilit mulle (siis, että "ihan kun kukaan hakis merkin perusteella.).
Olen flunssassa ja pää vähän tökkii.

Kiitos avusta! :)

En mä kettuillu ku olin ihan tosissaa :) Ku mä ainakin haen esim just veromodan vaatteita ihan merkillä :P

 

Yhteistyössä