Huutonet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Milloin kehtaa kysyä postituksen perään, kun maksamisesta on kulunut jo viikko (6 arkipäivää)? Pankkitili oli eri kuin myyjän, joten maksussa on voinut mennä muutamapäivä. Myyjästä ei ole kuulunut mitään sen jälkeen, kun ilmoitin maksaneeni maksun. Vielä en kehtaa kysyä paketin perään, mutta milloin kehtaa?

Emmä vielä välttämättä kyselis, vaikka ostetut tuotteet tapaakin tulla viikon sisällä kotiin. Mut jos ei parin päivän päästä oo perillä niin sit..

Hyvin mahdollisesti meinaa on paketti jo matkalla, viisas vinkki: ei se sieltä sen nopeammin tule vaikka perään kyselet. :D

Milloin siis tarkalleen ottaen maksoit? Viime maanantaina, tiistaina?Jos perjantain postissa ei ilmesty pakettia tai viimeistään maanantaina, niin sitten laittaisin viestiä.

[QUOTE="vieras";26099736]Viime viikon tiistaina.

Joo, todennäköisesti on matkalla. Mun mielestä vain on kohteliasta ilmoittaa, että nyt on postitettu ja seurantakoodi on xx.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mä ihmettelin, kun tossa jokunen aika sitten huusin tuotteen. Oli vakioviestissä tilitiedot. Pistin viestin, että maksettu. Ok, tuote oli parin pvän päästä jo mulla kotona, mutta kyllä mä nyt haluaisin saada edes kuittauksen, että raha näkyy tilillä ja viety nyt postiin tms.

Kun muuten ei voi yhtään tietää, että onko vahingossa maksanut väärälle tilille, vanha s-postiosoite tai ihan mitä vaan...

Kun mä myyn pistän aina tiedon, kun rahat näkyvät tilillä ja sit tiedon, kun olen vienyt tavaran postiin. Mun mielestä se on sitä hyvää kaupankäyntiä nopean toimituksen ja muun lisäksi.

Samaa mieltä. Mä ihmettelin, kun tossa jokunen aika sitten huusin tuotteen. Oli vakioviestissä tilitiedot. Pistin viestin, että maksettu. Ok, tuote oli parin pvän päästä jo mulla kotona, mutta kyllä mä nyt haluaisin saada edes kuittauksen, että raha näkyy tilillä ja viety nyt postiin tms.

Kun muuten ei voi yhtään tietää, että onko vahingossa maksanut väärälle tilille, vanha s-postiosoite tai ihan mitä vaan...

Kun mä myyn pistän aina tiedon, kun rahat näkyvät tilillä ja sit tiedon, kun olen vienyt tavaran postiin. Mun mielestä se on sitä hyvää kaupankäyntiä nopean toimituksen ja muun lisäksi.

Samaa mieltä. Lisäksi mua harmittaa, kun ikinä ei ole paketin mukana ns. saatekirjettä. Mulle on opetettu, että aina täytyy olla saatekirje mukana, kun tavaraa lähetetään. "Hei! Tässä huutamasi tuote. Terveisin N.N."
ap

Yhteistyössä