Huutonet marmatusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Tällä viikolla tulee kolme viikkoa täyteen, kun huusin ja maksoin tytölleni paidan huutonetistä. Vieläkään en ole paitaa saanut enkä myyjältä minkäänlaista yhteydenottoa.

Tilinro mulla oli tallella edellisestä huudosta, ei tainnut huutojen välillä olla kuin viikko. Maksoin siis heti huutoni ja ilmoitin myyjälle asiasta. Tyhmästi taisin tehdä kun tuolla tavalla maksoin. Enpä sitä tajunnut, kun edellinen kauppa oli sujunut superhyvin.

Olen laittanut myyjälle pariin otteeseen sähköpostia mutta tuloksetta. Viikonloppuna laitoin, että postittaisi tuotteen minulle tai palauttasi rahat. Laitoin, että negaa tulee jos ei asiassa mitään tapahdu lähipäivien aikana. Ainakaan vielä ei minkäänlaista vastausta ole saapunut.

Kaipa se pitää negapalaute sitten antaa....

Panes nega ja varoita että menet poliisin juttusille, jollei paitaa tai palautusrajoja tule, ja si menet kans jos asia sen vaatii! :attn:

Millainen myyjän palautehistoria on?

Kävin eilen myyjän palautteita lukemassa ja negaa on viimepäivinä annettu. Muuten palaute ollut positiivista.
Kaipa sitä vois jonkun viestin edes laittaa vaikka sairastunut olisikin. Kolme viikkoa on kuitenkin aika pitkä aika tällaisessa asiassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Jos on sattunut jotain vakavaa...?
Silloin ei ehkä ole ykkösprioriteettina laittaa huutikseen viestiä.
Onhan tuo kolme viikkoa kyllä aika pitkä aika.

Ei tässä muuten mitään ois, jos en olis paitaa maksanut. Kyllä tuo neiti ilman sitä paitaakin pärjää.
Harmittaa vaikka ei iso summa olekaan kyseessä.

Voishan sitä pyytää jonkun toisen laittamaan jotain viestiä jos ei itse pysty. Varsinkin nyt kun päivä toisensa jälkeen kuluu...

Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Eikö sille ole puhelinnumeroa? Pistä Huutikseen väliaikaiseksi palautteeksi neutraali ja lisää kommentti "paitaa odotellaan" tms.

tällaistakin palautetta mietin...

Minä olen sitä muutaman kerran käyttänyt ja todennut toimivan lähes aina. Kerran tosin sain muistutuksestani "palkkioksi" itsellenikin neutraalin ja päälle kitkeränsävyiset kommentit... :whistle: Kaikki eivät siis näemmä tykkää. :/ Tosin eipä sillä ostajalla ollut muutenkaan kaikki kotona (edellisistä palautteista päätellen) ja loppujen lopuksi hän jätti kohteen lunastamattakin. :headwall:

Yhteistyössä