huutonet kauhistelua

retron ymmärrän, jos se siis on oikeasti vanha jota ei saa mistään eikä joku uustuotanto. Huutajallahan on voinu olla vaikka samanlainen itsellä lapsena tms. ja mun mielestä se ei ole ruma. Mutta haalarimeininki on järjettömän hintainen uutena, ja edelleen kallis käytettynä. Vaikka onkin hyvässä kunnossa. Mä en ymmärrä noita merkkien perässä juoksijoita... Tai sitä että shopataan lapselle isot kasat kalliita vaatteita joita se voi käyttää kuitenkin vain pienen hetken. Tuhlausta. Sekä rahojen että luonnonvarojen. Hyvä että kuitenkin pistää uudelleen kiertoon!

Joo noi 2 ekaaon hiukka ylihintasia.. En ostas,, mutta tyhmähän ei oo se joka pyytää vaan se joka maksaa ;o)

Stovken tuoli taas ilman vauva settiä on 169€, vauva setti sen reilun 50€ ja pehmusteetkin lähelle 50€. Jos näitä lisäjuttuja on mukana niin hyvin vois satkun maksaa :o)

[QUOTE="hmm";24161096]retron ymmärrän, jos se siis on oikeasti vanha jota ei saa mistään eikä joku uustuotanto. Huutajallahan on voinu olla vaikka samanlainen itsellä lapsena tms. ja mun mielestä se ei ole ruma. Mutta haalarimeininki on järjettömän hintainen uutena, ja edelleen kallis käytettynä. Vaikka onkin hyvässä kunnossa. Mä en ymmärrä noita merkkien perässä juoksijoita... Tai sitä että shopataan lapselle isot kasat kalliita vaatteita joita se voi käyttää kuitenkin vain pienen hetken. Tuhlausta. Sekä rahojen että luonnonvarojen. Hyvä että kuitenkin pistää uudelleen kiertoon![/QUOTE]

no siis tuo paitahan ei oo mitään retroa vaan uusretroa, tämän kauden mallistoa. ja kukaan tuskin on niin idiootti että maksaa satasta tuosta tiketistä. saahan sitä pyytää jos haluaa. kai se sille myyjälle vaan on kova pala myöntää että hassas 260e vaatteisiin, jotka vaan muutaman kuukauden käytössä ja pakko pyytää kauheesti että ois varaa ostaa uudet ens talveks tai jotain

^^Mie tykkään merkkivaatteista, eikä siinä mitään vikaa ole. Jos nyt viime talvena lapsen talvivaatteisiin meni lähemmäs 1000€, niin kyllä niistä huutiksessa hyvin syksyllä myös saa ;o)

Myis tuokin toppapuku kauppias erikseen nuo vaatteet, niin ei varmaan satkusta paljon jäis.. Itse en ostele tuollaisia paketteja, kun harvoin kaikille on käyttöä.

Uusimmat

Yhteistyössä