huutonet ja omien kohteiden huutaminen....???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuhh.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis häh? kahdessa kohteessa huutoja käyttäjältä Linda 05.
Mitäs epäilyttävää tuossa muka on?
Ja ensimmäinen kohde sulkeutunut, siinä olisi voinut testata vielä jos Linda olisi "oma" koska se toinen oli laittanut korotusautomaatin...

Alkuperäinen kirjoittaja Höpö höpö;23429324:
Siis häh? kahdessa kohteessa huutoja käyttäjältä Linda 05.
Mitäs epäilyttävää tuossa muka on?
Ja ensimmäinen kohde sulkeutunut, siinä olisi voinut testata vielä jos Linda olisi "oma" koska se toinen oli laittanut korotusautomaatin...

Oli muuten tuo Linda huutanu enemmän kuin kahta tuotetta..

Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö itelles;23429343:
Oli muuten tuo Linda huutanu enemmän kuin kahta tuotetta..

Otin silmän käteen ja katsoin: nöyrin anteeksipyyntöni, oli suljetuissa enemmän...
En ymmärrä mitä listaa selasin ensin ...

[QUOTE="heh";23429398]Niin kun yhdellä ihmisillähän ei tietysti voi olla monta lasta jotka käyttävät eri kokoisia vaatteita?[/QUOTE]

Miksi sitten huutaa vain yhdeltä myyjältä vaatetta? Kai siellä joku muukin myy samankokoisia vaatteita. En mä nyt varmaksi tiedä, mitä on huutanut, mutta jos ei yhtään palautetta ole, niin ei ole tainnut oikeasti mitään ostaa.

Käräytä vaan!
Toinen huijari (lukuisista positiivisista palautteista huolimatta, ei varmaan ihmiset ole huomanneet) on lauri_autio. Yhden tuplatunnuksen huutis jo häneltä pyynnöstäni sulki. Nyt on korotellut omia (vaatepaketteja ainakin) tunnuksella maphes7. Mulla niin ärsyttää tuollaiset..

[QUOTE="vieras";23429417]Miksi sitten huutaa vain yhdeltä myyjältä vaatetta? Kai siellä joku muukin myy samankokoisia vaatteita. En mä nyt varmaksi tiedä, mitä on huutanut, mutta jos ei yhtään palautetta ole, niin ei ole tainnut oikeasti mitään ostaa.[/QUOTE]

en minä puuttunutkaan mihinkään muuhun kuin tuohon sinun älyttömään kommenttiisi.

siis kaikkihan tuota tekee että huutavat toisella tunnuksella omia kohteita parempaan hintaan. Ei tarvi kauaa selata ku löytyy näitä..kaikkein tyhmimpie ne jotka huutaa sen jälkeen kun yks tunnus on huutanut monesti peräkkäin.

Käräytä vaan!
Toinen huijari (lukuisista positiivisista palautteista huolimatta, ei varmaan ihmiset ole huomanneet) on lauri_autio. Yhden tuplatunnuksen huutis jo häneltä pyynnöstäni sulki. Nyt on korotellut omia (vaatepaketteja ainakin) tunnuksella maphes7. Mulla niin ärsyttää tuollaiset..

lauri_autiolla on myynnissä käsikoruna jotka on swarovski cristallia...mulla on täysin samanlainen eikä kyllä oo kristallia nähneetkään:)

siis kaikkihan tuota tekee että huutavat toisella tunnuksella omia kohteita parempaan hintaan. Ei tarvi kauaa selata ku löytyy näitä..kaikkein tyhmimpie ne jotka huutaa sen jälkeen kun yks tunnus on huutanut monesti peräkkäin.

Jos kohteessa on hintavaraus, niin voihan oikeakin ostaja koittaa korottelemalla, että missä kohtaa se hv menee rikki. Jos kohteessa ei ole hv:ta, niin tosiaan, miksi joku huutelisi monta kertaa peräkkäin? Ellei sitten ole korotusautomaatti käytössä.

Yhteistyössä