huutonet ja nouto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä neuvoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä neuvoksi

Vieras
minulta huudettiin tuote, ja laitoin toimitusehtoihin: NOUTO/POSTI.
Nyt ostaja ehdottaa tapaamista, ja koska mulla ei mitään asiaa siihen suuntaan, jonne treffejä ehdotteli, ehdotin , että postitan. Jos tämäkään ei käy, niin purkaisitko kaupan? tuotteella ei tosin ollut hv:ta

jos oot laittanut että nouto niin voi noutaa,mutta ei sun tarvi tuotetta mihinkään kiikuttaa. kyllä huutajan pitää tuote lunastaa kun on sen huutanut. jos haluaa kaupan purkaa niin negatiivinen palaute.

Laitoitko, että ostaja maksaa postikulut?
Niin, minä ainakin käsitän että nouto siis tarkoittaa sinun luotasi hakemista, eikä niin että sinä viet. Vai olitko kirjoittanut, että toimitat jollein tietylle alueelle ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, minä ainakin käsitän että nouto siis tarkoittaa sinun luotasi hakemista, eikä niin että sinä viet. Vai olitko kirjoittanut, että toimitat jollein tietylle alueelle ilmaiseksi. [/quote

ostaja maksaa ilman muuta postikulut, eli pakettimaksun.
EN luvannut kiikuttaa tuotetta kotoa minnekään, vaan NOUTO tietysti kotiovelta, ostaja jankaa, ja jos ei kauppoja synny, niin negapaleute lähtee

Alkuperäinen kirjoittaja mikä neuvoksi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, minä ainakin käsitän että nouto siis tarkoittaa sinun luotasi hakemista, eikä niin että sinä viet. Vai olitko kirjoittanut, että toimitat jollein tietylle alueelle ilmaiseksi. [/quote

ostaja maksaa ilman muuta postikulut, eli pakettimaksun.
EN luvannut kiikuttaa tuotetta kotoa minnekään, vaan NOUTO tietysti kotiovelta, ostaja jankaa, ja jos ei kauppoja synny, niin negapaleute lähtee

nouto on nouto kotoa, ei mitkään treffit jossain. saat luultavasti negan, mutta perustele sinne alle. älykkäät normaalit ihmiset kyllä ymmärtävät.

Alkuperäinen kirjoittaja mikä neuvoksi:
minulta huudettiin tuote, ja laitoin toimitusehtoihin: NOUTO/POSTI.
Nyt ostaja ehdottaa tapaamista, ja koska mulla ei mitään asiaa siihen suuntaan, jonne treffejä ehdotteli, ehdotin , että postitan. Jos tämäkään ei käy, niin purkaisitko kaupan? tuotteella ei tosin ollut hv:ta

Tää on niin tätä huutonettitouhua. Suunnilleen huutajan kotiovelle asti pitäisi kiikuttaa joku muutoinkin pilkkahinnalla huudettu juttu, mulle on myös käynyt näin. Tän vuoksi olenkin lisännyt toimitusehtoihin että nouto KOTOANI tai postitus. Saa kyllä olla tosi tarkkana noiden ilmoitusten laatimisessa, kantapään kautta oon kans oppinut monta juttua...

:o

Musta nouto on nouto myyjän kotoo jos ei myyjälle sovi joku treffipaikka. Treffipaikka on myyjälle hyvä ja helppo ja myyjän päättämä esim työmatkalla oleva huoltsikka tms, tuote on myös sellanen jonka voi vaan "heittää" autoon.

joutuisin vielä bussilla kulkemaan pitkän matkan treffipaikalle, koska asiaa sinnesuuntaan ei ole, enkö vartavasten viitsisi lähteä tuotetta kuljettelemaan omalla kustannuksellani :/ ei ole ostajasta mitään kuulunt, kun laitoin, että postittaakin voin, jos ei nouto kotoa onnistu

Joo no jos olet omat ehtosi kertonut niin sano että saa viikon tms. kohteen sulkeutumisesta miettimisaikaa ja sit laitat kohteen uudelleen myyntiin. Ei sitä vastaustakaan tarvii alkaa loputtomiin odottelemaan..

No, et todellakaan lähde sitä kuljettelemaan yhtään mihinkään! Se on huutajan ongelma se sitten, jos ei kotoasi sitä suostu hakemaan. Nouto on nouto! Ja ehkä sun kannattaisi kanssa lisätä siihen noudon perään "kotoamme"...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joo no jos olet omat ehtosi kertonut niin sano että saa viikon tms. kohteen sulkeutumisesta miettimisaikaa ja sit laitat kohteen uudelleen myyntiin. Ei sitä vastaustakaan tarvii alkaa loputtomiin odottelemaan..

Niin ja alkuperäiseen kysymyskeen..minunki mielestä tuo nouto kyl tarkoittaa noutoa myyjän kotoa, ellei toisin ole sovittu.

Yhteistyössä