Huutonet asiantuntijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ajatellut myydä lastenvaatteita käytettyjä huutonetissä.
Miten on kannattaako tehdä isoja paketteja siis samaa kokoa vai yksittäin?
Miten paketoida, voiko ostaa vuorelliiä isoja kirjekuoria jotka sitten teippaa hyvin vai mikä olisi paras systeemi?

pakkaus riippuu tietty ihan paketin koosta.pariin otteeseen oon vaatepaketteja huutanu,hyvin oli pakattu muovipussiin,se teipillä kiinni ja viel yks pussi päälle =)
tai istten banaanilaatikoihin tms.
kannattaa kokojen mukaan myydä,yksittäiset menee varmaan huonommin kaupaksi koksa tuotteellee tulee paljon hintaa kun pk:t lisätään..
käy kurkkailee miten muut myy niitä vaatepaketteja niin valotuu ehkä paremmin :)

Mulla on paremmin mennyt yksittäin tai sitten pieni paketti max 10 vaatetta (mä oon myyny sillee että on 6-10 toisiinsa sopivaa samassa paketissa)
Lasten paidat yms menee siinä pienessä helposti kuoressa (pk:t 85s) joten ei tuu paljon postikuluja - laita sopiva lähtöhinta ja pieni 10-20 sentiä korotukseksi niin toimii

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on paremmin mennyt yksittäin tai sitten pieni paketti max 10 vaatetta (mä oon myyny sillee että on 6-10 toisiinsa sopivaa samassa paketissa)
Lasten paidat yms menee siinä pienessä helposti kuoressa (pk:t 85s) joten ei tuu paljon postikuluja - laita sopiva lähtöhinta ja pieni 10-20 sentiä korotukseksi niin toimii

voi hitto että oon lahopää!tottakai ne postarit on pienet jos on kerran pieni vaate ja menee johonkin kirjekuoreen |O jumatsukka kun ei pää pelaa taas yhtään!

Yhteistyössä