huutonet asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaiks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaiks"

Vieras
Hitsin vitsit, mulla on voittava huuto yhdessä huutonet paketissä, ja selvisikin että äitini on käynyt eilen kaupasta ostamassa kyseisen tuotteen. Pystynkö millään perumaan huutoani enään, huutokauppa ei ole vielä sulkeutunut, sulkeutuu vasta viikon päästä. :/

Ota yhteyttä myyjään ja kerro tilanteesi. Itse arvostan myyjänä enemmän sitä, että voin sulkea kohteen ja avata sen uudestaan kuin että se on turhaan huudettuna. Hkoht en anna negaa/neutraalia jos huutaja itse on ottanut heti yhteyttä.

Okei, kiitos neuvosta! Harmittaa myyjän puolesta, mutta äitini kävi ostamassa tuotteen uutena niin en haluaisi kuitenkaan ostaa sitten taas käytettyä kun uusi on jo meillä :/ Toiv. mukaan ymmärtää.

Rikosilmoitusta ei voi tehdä, mutta negan voi antaa ja ilmoittaa huutiksen ylläpidolle joka (pahimmassa tapauksessa) sulkee sun tunnukset.
Itse olen kyllä sen verran kusipää että antaisin ihan surutta negan tuollaisesta, koska ottaisi päähän turhaan odotella huutokaupan loppumista ja sitten myyjä ei ostakaan tuotetta ja varsinkin jos olisi ollut joku muukin tuotteesta kiinnostunut..

• Tykkää
Reactions: Katylina
Jos tuote ei ole kallis niin eikös sen voisi viedä sitten vaikka kirpparille uutta kotia etsimään JOS nyt käy niin ettei kukaan korota ja tuote päätyy sinulle ?

Yhteistyössä