huutonet! apuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
mun ilmoituksen perään oli tullu tälläinen litanja.. mitä tää nyt meinaa? :O

-1) && (sep != '.')) { val = val.substring(0,val.indexOf(sep)) + '.' + val.substring(val.indexOf(sep)+1); } return val; } function desim(number) { X=2; X = (!X ? 2 : X); return Math.round(number*Math.pow(10,X))/Math.pow(10,X); } function varmista() { if (document.tarjous.auctiontype.value == 1) { // Tarkistaa ettei tarjous ole minimikorotusta pienempi if (document.tarjous.bid.value < 16) { alert ("Tarjouksesi on pienempi kuin pienin sallittu korotus. Korjaa tarjouksesi oikeaksi!"); return false; } // Lisää varmistukseen varoituksen jos tarjous on yli kaksinkertainen edelliseen nähden. if (document.tarjous.bid.value > 30 ) { var varoitus = "Tekemäsi tarjous on yli kaksi kertaa edellistä tarjousta suurempi!\n\n"; } else { var varoitus = "" } // Korotusautomaatti if (document.tarjous.autobid.checked) { var korotusvaroitus = " käyttäen korotusautomaattia.\nEnsimmäinen automaatin tekemä tarjous on 16 \u20AC"; } else { var korotusvaroitus = ""; } // Pyytää varmistusta tehdylle tarjoukselle. if (confirm(varoitus + "Olet tekemässä tarjouksen tuotteesta pojan vaatepaketti 68+.\nEdellinen tarjous tuotteesta oli 15.00 \u20AC, itse olet tarjoamassa "+document.tarjous.bid.value+" \u20AC"+korotusvaroitus+".\nOlet siis korottamassa tarjousta "+eval('desim(sepToDec(document.tarjous.bid.value, \',\') - 15.00)')+" \u20AC\nOletko varma tarjouksestasi?\n")) { document.tarjous.tee.disabled=true; document.tarjous.tee.style.cursor="wait"; document.tarjous.tee.value="Odota!"; return true; } else { return false; } } else if (document.tarjous.auctiontype.value == 3) { var moniakappaleita = ""; var totalhinta = ""; if (confirm("Olet ostamassa heti "+moniakappaleita+"tuotetta pojan vaatepaketti 68+,\njonka hinta on: 0.00 \u20AC"+totalhinta+"\nOletko varma ostostasi?")) { document.tarjous.tee.disabled=true; document.tarjous.tee.style.cursor="wait"; document.tarjous.tee.value="Odota!"; return true; } else { return false; } } else { return false; } } // -->

siis ihan mun ilmoituksen perässä, ihan kuin olisin lisänny ton sinne, ei tosin lue sitä lisätty:

Yhteistyössä