huuto.netistä

  • Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
niin no
periaatteessa riittää, mutta kaikki eivät sitä omaa kuvausta vilkaise, joten siltä osin ei riitä. (voi aiheuttaa turhia riitatilanteita, kun ei selkeästi ole lukenut jokaisessa ilmoituksessa)
 
ap
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
 
niin no
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
jos oot jo laittanu ne ilmoitukset, niin anna olla vaan myynnissä. lisää nyt kuitenkin sinne omaan kuvauksees se postimaksu hommeli. mutta muista sitten ens kerralla laittaa jokaiseen ilmoitukseen erikseen. :)

 
omgmf
Kaiketi noin voi laittaa.Mutta jos et laiat tuotteen kuvaukseen mitään silloin jää epäselväksi mitä pyydät postikuluissa. Jotkut kun pelaa sillätavalla, että pyytävät postikuluissa liikaa.
Kätevintä minusta on odottaa, että rahat on tilillä ja lähettää sitten paketti. Elikkä helpolla pääsee kun postimaksu tulee siinä sitten. Postin sivuilta voi katsoa hinnat. Tietty isoissa paketeissa täytyy ottaa huomioon se mahtuuko postilaatikkoon jolloin maksaa enemmän. Tällaisissa paketeissa olen ottanut selvää postimaksusta menemällä postiin kun huutoja on riittävästi jotta tiedän myyväni tuotteen ja maksamalla maksun, mutta niin, että en vielä ole lähettänyt sitä. Mutta saat kuitenkin selvitellä hirveesti jos jätät postimaksun auki. Mutta tosiaan useimmiten se on niin, että se ostaja maksaa postimaksun ja mielessään laskee sen hintaan mukaan. Epämääräisyys voi haitata kaupankäyntiä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja niin no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
jos oot jo laittanu ne ilmoitukset, niin anna olla vaan myynnissä. lisää nyt kuitenkin sinne omaan kuvauksees se postimaksu hommeli. mutta muista sitten ens kerralla laittaa jokaiseen ilmoitukseen erikseen. :)
joo omas kuvaukses lukee et postimaksut tulee huutajalla jos ei toisin mainita
 
hgfg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
Voit kirjoittaa vielä myynnissä olevien tuotteiden lisätietoihin postimaksusta näin jälkikäteen.


Ja jos myynti kyllästyttää niin hyvä kohe lahjoittaa vaatteita on kirkon diakoniatyö. Suomessakkin on ahtaalla olevia perheitä joille vaatteet ovat apu. niillä rahoilla näes voivat ostaa ruokaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja omgmf :
Kaiketi noin voi laittaa.Mutta jos et laiat tuotteen kuvaukseen mitään silloin jää epäselväksi mitä pyydät postikuluissa. Jotkut kun pelaa sillätavalla, että pyytävät postikuluissa liikaa.
Kätevintä minusta on odottaa, että rahat on tilillä ja lähettää sitten paketti. Elikkä helpolla pääsee kun postimaksu tulee siinä sitten. Postin sivuilta voi katsoa hinnat. Tietty isoissa paketeissa täytyy ottaa huomioon se mahtuuko postilaatikkoon jolloin maksaa enemmän. Tällaisissa paketeissa olen ottanut selvää postimaksusta menemällä postiin kun huutoja on riittävästi jotta tiedän myyväni tuotteen ja maksamalla maksun, mutta niin, että en vielä ole lähettänyt sitä. Mutta saat kuitenkin selvitellä hirveesti jos jätät postimaksun auki. Mutta tosiaan useimmiten se on niin, että se ostaja maksaa postimaksun ja mielessään laskee sen hintaan mukaan. Epämääräisyys voi haitata kaupankäyntiä.
oon ennen tehnyt niin et sanonut noin summan postareita ja sit jos ollu vajaa niin pyytänyt lisää ja jos liikaa niin palauttanut, hyvin on tähän astio mennyt..

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hgfg:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
Voit kirjoittaa vielä myynnissä olevien tuotteiden lisätietoihin postimaksusta näin jälkikäteen.


Ja jos myynti kyllästyttää niin hyvä kohe lahjoittaa vaatteita on kirkon diakoniatyö. Suomessakkin on ahtaalla olevia perheitä joille vaatteet ovat apu. niillä rahoilla näes voivat ostaa ruokaa.
Niimpäs muuten voikin! Kiitos :) huonoja kokemuksi on kun oon lahittanut kirkolle tms...niin ei kiitos
 
No
Voihan sen lisätä sinne ilmoituksen perään. Laittaa vain lisäykseen, että postimaksut huutajalle. Jos huutoja ei ole tullut, niin kohteen voi myös sulkea, ja laittaa korjattuna uudelleen myyntiin. Ei ole iso asia!
 
kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
joo siis huutonetissä ei lasten vaatteet mene kaupaksi kuin pilkkahinnoilla mutta kirppiksillä poikien vaatteet on kiven alla!!!
 
vieras
Ovatko vaatteet nyt myynnissä Huutiksessa? Sinun on mahdollista käydä laittamassa lisätietoa kohteisiin ja mainita tarkat postikulut. Lasten paitojen postikulut esim. 1,10-3, joten minun mielestäni postikulujen mainitseminen on tärkeää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
joo siis huutonetissä ei lasten vaatteet mene kaupaksi kuin pilkkahinnoilla mutta kirppiksillä poikien vaatteet on kiven alla!!!

pilkkahinnoilla ne myynklin et saa pois
 
dg
Se on se kun ne postimaksut tulee mukaan niin hinta kohoaa helposti ale tuotteita kalliimmaksi. En osta oikein mitään muuta kuin erikoisuuksia siksi koska alennusmyynneistä saa halvemmalla uutta. Haalarit ainoa toimiva kohde.
Kirppari syteemi on huono koska kirppari paikat maksavat niinpaljon, että täytyy laittaa liikaa hintaa tuotteelle jos aiko itse myydä.
Kierrätyskeskuskeen voi tietty lahjoittaa ihan lahjoittamisen riemusta :)
Minua kyllästyttää sekä huutonetti ja kirppari koska siellä kaikenmaailman roistot tekee bisnestä. mieluummin lajoitan oikeelle tarvitsijalle tai vien kierrätyskeskukseen.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja dg:
Se on se kun ne postimaksut tulee mukaan niin hinta kohoaa helposti ale tuotteita kalliimmaksi. En osta oikein mitään muuta kuin erikoisuuksia siksi koska alennusmyynneistä saa halvemmalla uutta. Haalarit ainoa toimiva kohde.
Kyllä mun mielestä on hyvinkin toimivaa ostaa vaatepaketteja huuto.netistä. Itse olen ostanut ainakin 30 pakettia sekä itselleni että miehelle ja lapsille. Koskaan ei ole tarvinnut pettyä, ja hintaa on jäänyt postimaksujenkin jälkeen vain euro-pari per vaate, monesti allekin. Viimeksi huusin pojalle yli 70kpl vaatteita, mukana oli haalareita, kenkiä, farkkuja, jne., ja hinta oli 55? postikuluineen.
Pitää vaan katsoa mitä huutaa, ja milloin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hirvee homma! eilen sain ison kaksan pojan vaatteita sinne ja nyt tarvis muka noin tehä, pyh, olkoon myymättä...kypsä noihin vaatteisiin kun mihkään ei saa myytyy ja ihan ilmaiseks en haluis niit poiskaa antaa
jos oot jo laittanu ne ilmoitukset, niin anna olla vaan myynnissä. lisää nyt kuitenkin sinne omaan kuvauksees se postimaksu hommeli. mutta muista sitten ens kerralla laittaa jokaiseen ilmoitukseen erikseen. :)
No ei sun tarvi niitä kohteita sulkea, teet vain jokaiseen kohteeseeen lisäyksen pk:t huutajalle. Ja tee myös sitten lisäys paljonko ne pk:t kussakin kohteessa on, sillä kauppa käy silloin paljon paremmin.

Mä ainakin vältän näitä kohteita, joissa postikuluja ei ole ilmoitettu, koska sitten kauppojen sulkeuduttua myyjä voi pyytää ihan mitä vaan. Ja jos postimaksuista ei ole mitään mainintaa, oletan että myyjä maksaa ne.
 

Yhteistyössä