Huuto.netistä, miten menettelen tämmöisessä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja marakassi
  • Ensimmäinen viesti
marakassi
Hei, olisin kysellyt täältä vähän apuja kun vielä en kovin ole tuota huuto.nettiä käyttänyt:) eli tilanne siis tämä; minulla oli myynnissä yhdistelmät (ei hv:tä) ja huuto päättyi neljää päivää sitten. Voittanut huutaja ei ole ottanut yhteyttä ja kun koitan laittaa sähköpostia, niin tulee vain että posti ei mene perille, osoite tuntematon:/ nyt huomasin, että kyseinen ihminen on huutanut muitakin vaunuja samaan aikaan ja myös voittanut, eli ei siis varmaan ole edes ostamassa minun yhdistelmiä. Nyt mietin, että odotanko sen viikon (näin ymmärsin ohjeista) ja laitan sitten tällä nimimerkille nega palautteen (minkä saan varmaan kostona takaisin sit) vai annanko vaan asian olla ja laitan yhdistelmät uudestaan myyntiin? Itsellä on aina tapana kyllä selvittää asiat, eikä haastaa riitaa mutta tämä saa jotenkin nyt savun nousemaan päästä. Olisin soittanut tälle ihmiselle ja kysynyt suoraan asiaa, mutta ei ole puh.nroa saatavilla..höh. Tämä oli ensimmäinen myyntikohteeni niin vähän harmittaa:(

Ompas kurjaa. Koita laittaa viestiä vielä huuto.netin kautta yksityisviestillä, jos menisi sillain perille. Mutta tietysti negapaute sitten, jos ei tosiaan ota mitään yhteyttä eikä lunasta huutoaan.
Eipä paljon ole perusteita vastanegalle, mutta jos sellaisen saat, niin voi kai sitä pyytää ylläpitoa poistamaan, ja laitat siihen palautteeseen oman selityksesi asiasta.

Greippi
Jos hän ei itse ota yhteyttä, niin laita uudelleen myyntiin. Ja negapalaute perään. Voisit myös ilmoittaa ylläpidolle. Onko hänellä aiempia negativiisia palautteita?

marakassi
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Jos hän ei itse ota yhteyttä, niin laita uudelleen myyntiin. Ja negapalaute perään. Voisit myös ilmoittaa ylläpidolle. Onko hänellä aiempia negativiisia palautteita?
Ei ole edes aiempia huutoja lainkaan.

marakassi vielä
Onko muuten hölmö idea ottaa yhteyttä toiseen huutajaan, joka jäi kympin päähän tästä voittaneesta? Mietin, että jos hän haluaisi vielä ostaa. Enpä siinä varmaan mitään häviä jos kysyn:)

Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja marakassi:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ei ole edes aiempia huutoja lainkaan.
Todennäköisesti joku noviisi, joka ei ole ihan sisäistänyt huutonetin ideaa tai sitten joku jonka tunnus on aiemmin poistettu väärinkäytösten vuoksi. Otan osaa. Itse olen tehnyt siellä paljon kauppaa jo 3 vuotta eikä ole tuollaisia osunut kertaakaan kohdalle. Suurin osa on onneksi rehellistä ja fiksua porukkaa.

Yhteistyössä