Paljonko lähtöhinnaksi neljälle kokoa 68 olevalla yhdellä lapsella olleelle yöpuvulle (NameIt)??
Ja paljonko tämmösten postittaminen maksaa??
Ja paljonko tämmösten postittaminen maksaa??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4v huutonetissä:Kirppari on joillekkin vaatteille (varsinkin pienille) parempi vaihtoehto.
Itse ostin 80 cm unihaalareita 4 kpl 8 eurolla kun sain paikkakunnalta. Siksi laitoin tuohon et 1,50 kpl kun siihen tulis vielä postarit päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja 4v huutonetissä:Kirppari on joillekkin vaatteille (varsinkin pienille) parempi vaihtoehto.
Itse ostin 80 cm unihaalareita 4 kpl 8 eurolla kun sain paikkakunnalta. Siksi laitoin tuohon et 1,50 kpl kun siihen tulis vielä postarit päälle.
Ymmärrän kyllä, jotenkin vaan harmittaa kun talvella noista isompi ilo on, kuin kesällä. Ja muut vaatteet ovat melko kesäisiä. Ja toppapukuakin mietin, kannattaako sitäkään sitten myydä yksinään, vai teenkö jonkun paketin ja toivon jonkun tajuavan sen arvon.
Kaikki uutena ostettua ja tulis joku yli 100 kpl vaatetta kokoa 68-74
Tuskin kukaan huutaa edes 50 euroa niistäkään. Ilmatteeksi pitäs antaa kaikki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tavallaan:Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:Alkuperäinen kirjoittaja 4v huutonetissä:Kirppari on joillekkin vaatteille (varsinkin pienille) parempi vaihtoehto.
Ymmärrän kyllä, jotenkin vaan harmittaa kun talvella noista isompi ilo on, kuin kesällä. Ja muut vaatteet ovat melko kesäisiä. Ja toppapukuakin mietin, kannattaako sitäkään sitten myydä yksinään, vai teenkö jonkun paketin ja toivon jonkun tajuavan sen arvon.
Kaikki uutena ostettua ja tulis joku yli 100 kpl vaatetta kokoa 68-74
Tuskin kukaan huutaa edes 50 euroa niistäkään. Ilmatteeksi pitäs antaa kaikki![]()
Maksaahan se lapsen vaatettaminen, että voi ajatella niinkin, että kaikki mitä saa myydessään, on kotiin päin. Monesti osa pienistä on vielä lahjaksi tai kierrätettyinä saatuja, meillä ainakin, eli niistä ei olla maksettu itse..