huuto.netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun kannattaisi ihan katsoa sieltä huuto.netin sivuilta noita postitusjuttujakin... Jos laitat pakettina, niin tulee yöpuvuille aika hinta. Mutta jos saat mahtumaan kirjeenä, on edullisempi. Mä laittaisin itse noihin LHksi 0?, ja esim.0,50? korotuksella. Voithan sä määritellä sitten vielä jonkun hintavarauksen, esim. 5? tai minkä sitten itse haluatkin. Tai laittaa lähtöhinnaksi heti sen 5 ?... Mutta mä en kyllä sinuna hinnottelisi kovinkaan ylös, jää muuten yöppärit myymäti:)

Kirppari on joillekkin vaatteille (varsinkin pienille) parempi vaihtoehto.

Itse ostin 80 cm unihaalareita 4 kpl 8 eurolla kun sain paikkakunnalta. Siksi laitoin tuohon et 1,50 kpl kun siihen tulis vielä postarit päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja 4v huutonetissä:

Itse ostin 80 cm unihaalareita 4 kpl 8 eurolla kun sain paikkakunnalta. Siksi laitoin tuohon et 1,50 kpl kun siihen tulis vielä postarit päälle.

Ymmärrän kyllä, jotenkin vaan harmittaa kun talvella noista isompi ilo on, kuin kesällä. Ja muut vaatteet ovat melko kesäisiä. Ja toppapukuakin mietin, kannattaako sitäkään sitten myydä yksinään, vai teenkö jonkun paketin ja toivon jonkun tajuavan sen arvon.

Kaikki uutena ostettua ja tulis joku yli 100 kpl vaatetta kokoa 68-74
Tuskin kukaan huutaa edes 50 euroa niistäkään. Ilmatteeksi pitäs antaa kaikki :(

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:

Ymmärrän kyllä, jotenkin vaan harmittaa kun talvella noista isompi ilo on, kuin kesällä. Ja muut vaatteet ovat melko kesäisiä. Ja toppapukuakin mietin, kannattaako sitäkään sitten myydä yksinään, vai teenkö jonkun paketin ja toivon jonkun tajuavan sen arvon.

Tuskin kukaan huutaa edes 50 euroa niistäkään. Ilmatteeksi pitäs antaa kaikki :(

Maksaahan se lapsen vaatettaminen, että voi ajatella niinkin, että kaikki mitä saa myydessään, on kotiin päin. Monesti osa pienistä on vielä lahjaksi tai kierrätettyinä saatuja, meillä ainakin, eli niistä ei olla maksettu itse..

Oe. lähtöhinta hyvä ja 0.5e. korotuksella. Hintavarauksia ei kannata käyttää.
Itse en jaksa nähdä vaivaa ja listailla tuon arvoisia kohteita eikä niitä paljon kukaan huutelekaan. Myös postittelu esim. euron kohteelle on MUN mielestä järjetöntä vaivannäköä. Itse myynkin vain lasteni merkkivaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Tavallaan:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:

Maksaahan se lapsen vaatettaminen, että voi ajatella niinkin, että kaikki mitä saa myydessään, on kotiin päin. Monesti osa pienistä on vielä lahjaksi tai kierrätettyinä saatuja, meillä ainakin, eli niistä ei olla maksettu itse..

No meillä on tosi vähän lahjaksi saatuja tai kierrätettyjä. Siksi se harmittaakin enemmän.

Yhteistyössä