Huuto.netistä taaaaas kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan aloittaja...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan aloittaja...

Vieras
Niin- auttakee mua kiitos.
Mä olen laittanut ilmoituksen huutonettiin just. Tuote haluttais ostaa multa nyt kuitenkin ilman tätä huutokauppaa. muuten ihan ok, mutta nyt mulle on esitetty siellä kysymys.

Mitenkä törkeä olen jos vaan ilmoitan sille että suljen kohteen, sorry. kun en kehtaa olla vastaamatta. Kysymys ei liity mitenkään ostamiseen, tiedustelee vaan lisätietoja.

jos sulla ei oo yhtään huutoo siinä niin sulje vaan ja voit olla vastaamatta kysymykseen... ihan oikeesti huutokauppaavatkin ihmiset jättää joskus vastailematta

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23930685:
Juu.

Sitten jos lopettaa sen keskenkaiken kun siellä on huutoja ja myy 'ohi huutokaupan' niin se on todella halpamaista.

Juu se onkin, mutta tässä ap:n tapauksessa kun ei ole huutoja, ni ei pitäisi olla mitään ongelmaa lopettaa kauppaa heti.

tai siis on huutoja, mutta huutajalle jolla on korkein huuto on ostamassa sitä nyt muutenkin, huudossa kävi "moka" ja päästiin sopimukseen hinnasta yv:nä. Ja tämä joka on kysymässä niin ei ole huutanut vielä mitään eikä varmasti tulisi huutamaankaan enempää koska tämä korkeimman tarjouksen tekijä on huutanut "ylihintaa".

Yhteistyössä