V
vieras
Vieras
siis mua ihmetyttää tuollainen. Joku myyjä ilmoitti, että ensin maksu tilille ja sitten tuota noudetaan. Eikö normikäytäntö ole, että maksetaan noudettaessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mun mielestä myyjä voisi kirjottaa "noutaessa maksu tasarahalla" tms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mun mielestä myyjä voisi kirjottaa "noutaessa maksu tasarahalla" tms.
No yhtä hyvin se voi kirjottaa, että ensin maksu tilille ja sit noutuTapoja on monia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mun mielestä myyjä voisi kirjottaa "noutaessa maksu tasarahalla" tms.
No yhtä hyvin se voi kirjottaa, että ensin maksu tilille ja sit noutuTapoja on monia.
No joo mut kannattaa varmaan varautua ettei huutajia ole kovin montaa. Kenties ketään, itse en uskaltaisi huutaa, palautteitakin oli vain kolmisen kappaletta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mun mielestä myyjä voisi kirjottaa "noutaessa maksu tasarahalla" tms.
No joo mut kannattaa varmaan varautua ettei huutajia ole kovin montaa. Kenties ketään, itse en uskaltaisi huutaa, palautteitakin oli vain kolmisen kappaletta.
?? Miten se eroaa siitä, että ensin maksetaan raha tilille ja sit paketti/kuori laitetaan postiin, mikä on se yleisin tapa huutiksessa hoitaa kauppoja. Ihme tiukkapipoja..