Huuto.netistä, kun ei palautetta tule...arg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arg

Vieras
Siis mua on alkanut tympimään, kun ostaja tai myyjä ei anna palautetta.

Itse laitan aina palautteen. Nyt on 4 ostajaa ollut ja 1 myyjä, viimeisen 3-4vk aikana. Kukaan ei ole jättänyt palautetta. Itse olen laittanut kaikille. Maksanut olen ajoissa ja tuotteen on toimitettu seuraavana päivänä maksun saamisesta.

Kehtaako sitä laittaa mailia niille, et laita se palaute!?

Vai pitääkö alkaa laittamaan tuotteen tai omakuvaukseen, että laitan palautteen jos sinäkin laitat.

Itse olen laittanut kohteliaan mailin perään, jos palautetta ei ole kuulunut. Kysynyt siit, onko tuotteeseen ollut tyytyväinen ja että jos on, voisiko ehtiessään käydä pistämässä mullekin kaupasta palautetta. :o)

Ei kaikki ehdi/muista jne.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Itse olen laittanut kohteliaan mailin perään, jos palautetta ei ole kuulunut. Kysynyt siit, onko tuotteeseen ollut tyytyväinen ja että jos on, voisiko ehtiessään käydä pistämässä mullekin kaupasta palautetta. :)

Ei kaikki ehdi/muista jne.

Jahaa.. ihan oma hymiönsä tuli tonne...

Niinhän se on. Alkaa vain tympii kun näitä on näin monta jo...
Voihan olla, että tossa huutiksessakin on jotain vikaa ollut. Mulle ei ole viikonloppuna tullut lainkaan noita viestejä. Siis, että olet voittanut huudon tai kohteesi suljettu jne. Itse huutiksen sivuilta näkyy, et on sulkeutunut mut mailia ei ole tullut.

Pitää rauhottua ja laittaa sitä ystävällistä viestiä :)

No palautteita on noin 300 ja kauppoja olen varmaan tehnyt ainakin n.400 , mutta en jaksa välittää jos palautetta ei tule niin oletan että on mennyt perille ja oltu tyytyväisiä. Nega palautteet ei varmaan unohtus antamatta :whistle:

Yhteistyössä