V
vierailija
Vieras
Olen myyjä ja matkahuolto kadotti huutopaketin. Ostin siis myyjänä verkosta kuljetuksen matkahuollon kautta. Vein paketin matkahuoltoon 30.6. Lähetyksestä on seurannan kautta vain yksi merkintä. Odottaa kuljetusta. Olen käynyt toimipisteessä ja ei ole paketti siellä.
Kyseessä siis parin sadan euron arvoinen lähetys ja ostaja on sen jo tililleni maksanut. Mikä on minun vastuuni myyjänä tässä tilanteessa rahojen palautuksen suhteen? Paketin etsintä on matkahuollon toimesta käynnistetty, mutta entä jos sitä ei löydykkään. Arvoisat lukijat. Mikä on tuomionne?
Kyseessä siis parin sadan euron arvoinen lähetys ja ostaja on sen jo tililleni maksanut. Mikä on minun vastuuni myyjänä tässä tilanteessa rahojen palautuksen suhteen? Paketin etsintä on matkahuollon toimesta käynnistetty, mutta entä jos sitä ei löydykkään. Arvoisat lukijat. Mikä on tuomionne?