Jos löytyi juuri se mitä etsit, ja kyseessä ei ole "liian hyvää ollakseen totta" - tyylinen kauppa, niin ei se riski niin iso ole.Alkuperäinen kirjoittaja UHU:Löytyi juuri se mitä etsin mutta kuvat kohteesta ovat aika huonot. Joten pitäisi luottaa myyjän sanaa siitä missä kunnossa tuote oikeasti on. Ja palautteita 0. Ostaisitko samassa tilanteessa?
En kerro kun sitten joku muu pian ostaa sen minun nenän edestä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja TIPSU:Mikä kohde/myyjä???
No ehkä sitten jos ostan tuotteenAlkuperäinen kirjoittaja TIPSU:No kerrotko sitten,kun olet ostanut kohteen?
Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä:Toivottavasti kukaan ei osta teiltäkään sitä ensimmäistä kertaa. Eikä toista eikä edes kolmatta. Miten luulette niitä palautteita edes tulevan kun vain ammattimaisille myyjille annetaan mahdollisuus. Sitte sikiää just näitä miltä kaverit huutaa että sais palautteita...
Mä en haluaisi ostaa turhaan kallista ja tarpeetonta, jos muutenkin haluaa tavaroistaan eroon...Alkuperäinen kirjoittaja Neiti 007:Alkuperäinen kirjoittaja Älytöntä:Toivottavasti kukaan ei osta teiltäkään sitä ensimmäistä kertaa. Eikä toista eikä edes kolmatta. Miten luulette niitä palautteita edes tulevan kun vain ammattimaisille myyjille annetaan mahdollisuus. Sitte sikiää just näitä miltä kaverit huutaa että sais palautteita...
Osatamalla muilta ensin!!!! Niin minä tein! ja sain palauteet nopean maksun johdosta!!!!!