Huuto.net kusetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stna

Vieras
Erehdyin ostamaan 180e kännykän huutonetistä, jossa myyjä oli kehunut miten äänenvoimakkuus-nappi toimii, ja kun sain luurin käteeni ja sitä kotosalla testasin, niin huomasin ettei koko nappi toimi. Laitoin myyjälle viestiä, että tämä ei toimi haluan purkaa kaupan, sillä laitteen oli luvattu toimivan ja myyjä myös lupasi parin vkon toimivuustakuun. Noh, kusipää väitti että olen itse rikkonut, ja että hän ei voi asiassa auttaa. Mitä pitäisi tehdä? Haluan todellakin rahani takaisin..

Ihan tiedoksi kaikille että yksityishenkilöiden välisissä kaupoissa pitäisi pystyä todistamaan aika aukottomasti kusetus että saa mitään etua kaupan purkua ajatellen.

[QUOTE="...";26351876]omituista et pitää erikseen ilmoittaa et nappi toimii ja kuitenkaan ei toimi ;)[/QUOTE]

Niinpä. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään laittaa ilmoitukseen erikseen että se toimii. Huijarilta sen suhteen tuntuu kun piti sen toimivuudesta erikseen mainita. Taisi tietää myyjä ettei se toimi jo kun luurin myyntiin laittoi.

Kannattaa ostaa sellaisilta joilla on paljon positiivista palautetta. Silloin todennäköisyys on aika pieni että tulee huijatuksi. Muiden kohdalla tuote kannattaa käydä paikan päällä testaamassa ennen kuin ostaa.

siis kävin noutamassa kyllä puhelimen, mutta ei tullut mieleen koittaa tuollaista juttua. nyt myyjä ei edes suostu hinnanalennukseen, saati siihen että korvaisi uuden nappulan. ja tyypillä oli n.80% positiivisia palautteita

vähän epäilyttävää koko tyypin käytös, kun ei suostu palauttaa osaa rahoista, saati että korvaisi uuden nappulan. uuden namiskan korvaaminen olisi vähintä mitä se voisi tehdä. laitoin ylläpidolle asiaa myyjästä, saas nähä mitä vastaavat. negan antaminen ei nyt hirveesti lohduta. tässähän on selvä porsaanreikä kusettamiselle. voi surutta myydä rikkinäistä kamaa, ja kun ostaja huomaa ni syyttää vaan että ite oot rikkonu

[QUOTE="vieras";26374703]Yksikin nega merkkaa mulle että jätän kaupat tekemättä myyjän kanssa. Se on sitten oma vika jos luottaa liikaa.[/QUOTE]

Typerä periaate. Jos myyjällä on 500 positiivista ja yksi nega et luota myyjään. Hohhoijaa näitä taas.

ehehe niinpä niin. joo mutta tuttu joka rukkaa työkseen puhelimia, tutki luuria ja totesi, että kyseisessä mallissa on tyyppivika, mistä aiheutuu nappulan rikki meneminen. eikö tässäkin olisi jo syytä purkaa kauppa?

niin mäkin uskoisin, että tiennyt nappulan olevan rikki. kyllä tyyppivika ainakin mun mielestä pitäisi mainita ilmoituksessa. en sitten tiedä jos tyyppi väittisi ettei tiennyt tms. pitäisi saada tämä liero nyt jotenkin vastuuseen myymästään rojusta. mutta on niin polleeta poikaa, ettei vastaa sähköposteihin tai tekstiviesteihin. mitään muuta sanottavaa hänellä toisaalta ei ole kuin että mulla toiminut ja itse olet rikkonut..

Yhteistyössä