Huuto.net asiaa pakkaamisesta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis kun niin moni valittaa, että pk liian suuret, mutta entäs jos esim. lasitavaraa tms. (tai mitä vaan oikeastaan) ja pitää pakata huolella esim. kuplamuoviin, JOKA EI OLE ILMAISTA ja pahvilaatikot maksaa jne, niin eikös ne "kuuluisi" ostajan maksaa...
Jos ilmoittaa, että pk + PAKKAUSKULUT, niin ostaako kukaan...
 
Kyllähän se pakkaaminenkin maksaa, varsinkin jos paljon lähettää paketteja, tuleehan siitäkin kuluja. Voihan sen itse määrittelemän summan sisällyttää osittain itse tuotteen hintaan tai lähetys/postituskuluihin.
 
The titityy
Minä sisällyttäisin siihen kohteen lähtöhintaan nuo pakkauskulut.
Laita senverran lisää hintaa kuin miltä sinusta tuntuu pakkausmateriaalin maksavan.

Minä ostan postista ison rullan kuplamuovia, se maksaa reilu 4 eur. ja siitä riittää tosi pitkäksi aikaa.
Enpä ole koskaan pakkauksesta maksattanut.
 
Minä olen paljon myynyt ja ostanut huuto.netissä. Itse olen aina pakannut kaiken ostetuilla materiaaleilla, mutta en ole siitä veloittanut. Olen sen pikkuisen lisän laittanut lähtöhintaan tai ilmoittanut että maksan puolet postikuluista, jos on ollut suhteellisen suuret kulut. Ovat olleet tyytyväisiä =)
 
Mä laitan aina, että paketti lähtee kun huutohinta + x euroa näkyy mun tilillä. En mainitse paljonko on postit, ja paljonko on pakkaus. Kelpaa jos kelpaa. Pakkausmateriaaleja pyrin kierrättämään aika paljon ja särkyviä en lähetä.
 

Yhteistyössä