Huuto.net apuja (kuvien lisäämisestä.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Laitan tässä ensimmäistä kertaa huutikseen pakettia myyntiin ja tarttisin vähän apuja noiden kuvien kanssa. Osaan kyllä laittaa aijaan kautta kuvia sinne tekstin sekaan, mut miten ne kuvat sais siististi rivikkäin siihen ilmoitukseen? Nyt ne kuvat pomppii missä sattuu ja tekstit myös. Oon yrittäny lisätä välilyöntejä, kirjottaa kaiken yhteen ym. mut aina se vaan on yhtä sekava ja sotkuinen. Help!

mä taas tarvin apua paketin lähettämisestä..:Dmiten pakkaatte/lähetätte esim haalarit tai muut "isot" vaatteet?? millainen paketti??ku eihän ne kirjekuoreen mahdu!!
haluaisin laittaa pojan toppahaalarin myyntiin ja olis paljon muitakin pojan vaatteita kaapissa ku toinen kasvoikin pituuttaa lyhyessä ajassa tosi paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
miten pakkaatte/lähetätte esim haalarit tai muut "isot" vaatteet?? millainen paketti??ku eihän ne kirjekuoreen mahdu!!

Sopivan kokoinen pahvilaatikko taikka muutamaan muovipussiin ja kunnolla teippiä. Joitakin vaatteita oon paketoinu lahjapaperiinkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
miten pakkaatte/lähetätte esim haalarit tai muut "isot" vaatteet?? millainen paketti??ku eihän ne kirjekuoreen mahdu!!

Sopivan kokoinen pahvilaatikko taikka muutamaan muovipussiin ja kunnolla teippiä. Joitakin vaatteita oon paketoinu lahjapaperiinkin :)

kiitos... osaatko yhtään sano paljonko olis n. suurinpiirtein postimaksut??

Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:

kiitos... osaatko yhtään sano paljonko olis n. suurinpiirtein postimaksut??

Riippuu paketista. Maksikirje 6,70? ja paketteina 8,50? tai reilu 10?, huutopakettina hiukan halvemmin. Painon mukaanhan ne menee.

http://posti.fi/hinnatjaohjeet/

Yhteistyössä