Huutis "löytöjä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pinotaanko taas!

http://www.huuto.net/kohteet/polarn-o-pyret-kesa_sisavaatepaketti-tytolle-92_98cm/143554497

On hieman hintaa, taitais saada uutenakin halvemmalla...

Eipä mulla ole mitään myynnissä, vaan etsiskelin lapselleni vaatteita. Tais olla sun kohde, kun noin pillastuit. Meillä on Polarin liike kotikaupungissa, joten tiedän heidän hintatason eikä se ole tuota luokkaa.

Ei oo mun, ja kait se myyjä sitä hintaa alentaa jos ei kaupaksi mee. Ihmettelen vaan että mitä ihmeen tyydytystä saat kun toisten kohteet räävit täällä? Ihme tapa tuokin, en voi ymmärtää...

Niin ja osta toki sieltä polarista sitten, miten tuo niiden vaatteiden ostamista auttaa, kun haukut toisten kohteet? Meillä on tampereellakin polarin myymälä, paidat 10e, mekot 25e mitä sitten? Kysynkin että MIKSI haukut toisten kohteita, haukkumisketjuhan tämän oli tarkoitus olla?

Näitä ketjuja on täällä jatkuvasti lähinnä kai hupailu mielessä. On tuo minustakin huvittavan kallis paketti perusvaatteista. Ai mutta kun aloittaja on harmaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nelly nyt harmaana:
Näitä ketjuja on täällä jatkuvasti lähinnä kai hupailu mielessä. On tuo minustakin huvittavan kallis paketti perusvaatteista. Ai mutta kun aloittaja on harmaa...

mua nyt ei ainakaan kiinnosta onko harmaa vai musta..jos muutenkin huutis linkit ja mainostus on kiellettyä ni miksi näitä sais linkittää?

Yhteistyössä