huutiksesta.

Ryysyrannan rinsessa

Aktiivinen jäsen
17.07.2009
3 884
0
36
Mielipiteitä kiitos.

Laitoin kohteen pikana myyntiin, nostin viel näyteikkunaan (juu seki maksaa). Kohteessa pari huutoa kun se sulkeutui. Laittelin ostajalle viestin jossa selkeästi näkyy kauppasumma ja postarit.

Paripäivää kohteen sulkeutumisen jälkeen raha näkyy tilillä, mutta ei kokonaan, eli muutama ege puuttuu kauppasummasta. Kuitenkin tuo kauppasumma oli alunperin ihan naurettavan pieni, eikä siis sitä kaikkea maksanut.

Onko mulla oikeus laittaa rahat takas ostajalle ja peruu kauppa ton ostajan "oman alen" vuoksi.??

No on, jos ei suostu maksamaan puuttuvaa osaa. Sehän on huutokauppa, jos ei ole valmis maksamaan huutamaansa summaa, jättää huutamatta. Ei sitä summaa enää voi ruveta oman mielen mukaan pienentämään.

Musta on, koska huutaja sitoutuu ostamaan tuotteen huutamallaan hinnalla! Tosin kannattaa ensin tiedustella ostajalta on hän halukas maksamaan nuo puuttuvat eurot, sillä saattaahan kyseessä olla myös erehdys. Kyllä mä olen jonkun kerran maksanut vahingossa väärän summan =)

No kannattaisko varmistaa ostajalta, että onko tän vahingossa vai tahallaan maksanu väärän summan. Jos ei pariin päivään vastaa tai maksa loppusummaa, niin varmaan sitten vois kaupan katsoa purkautuneeksi.

Ilmoita ostajalle, että lähetät tavaran vasta sitten kun koko summa on maksettu. Sitten jäisin vain odottelemaan ostajan reaktiota ja jos ei suostu maksamaan loppusummaa, niin palauttaisin maksetut rahat ja antaisin negatiivisen palautteen.

Vartavasten laitoin pikakohteeksi (oikein otsikon kera)kun oikeesti oisin tarvinut ne rahat sillon. Nyt sit pitäs taas oottaa niitä puuttuvia euroja pari kolme päivää, näin mun "pikakohteestani" sinkui parin viikon kohde...

Erittelin viel kauppasumman ja postarit siihen viestiin ja tyyppi vastas takas maksaneensa xx summan plus postikulut xx summa.

Täytynee laitella viestiä.Rahoja en enää ala odottamaan kolmea päivää.

:kieh:

Yhteistyössä