Huutiksesta taas, negasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ostaja

Vieras
Mikä hemmetin kiire noilla palautteiden annolla oikeen on ?

Huusin pari peliä viime viikolla. Pelit oli perillä täällä maanantaina. Taisin maksaa pelit heti samana päivänä, kun olin ne huutanut. No, vilkaisin huutikseen ja olin saanut negatiivisen palautteen-kun en ollut vielä antanut myyjälle palautetta. Aikoi muuttaa palautteensa, kun olen antanut omani.

Jumaliste, kun en edes kiireiltäni kerennyt noita levyjä avaamaan, saati sitten testaamaan !!!!!

Mikä teistä on kohtuullinen aika odottaa ennen negan antoa, vai olenko vai suotta tuohtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:
Mikä teistä on kohtuullinen aika odottaa ennen negan antoa, vai olenko vai suotta tuohtunut.

Kyllä minusta viikon verran voi odotella ihan molemmin puolin.

Muoks. Siis palautetta voin odotella viikon verran, muttei sen antamatta jättäminen oikeuta negaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Ei palautteen antamatta jättämisestä kuulu antaa negaa eikä neutraalia!

Sähköpostilla voi ostajaa tai myyjää muistuttaa, jos asia on tärkeä (esim. ensimmäiset kaupat myyjänä, joista palaute saamatta).

Ei minunkaan mielestäni. Tärkeintähän on sujuva kaupankäynti. Sen suhteenhan tuossa ei ongelmia ollutkaan.

Hemmetti, kun ärsyttää tuollaiset pisteiden kalastajat. Tekisi mieli jättää itselle nuo negat ja antaa ne myyjällekin liiallisesta kiirehtimisestä. Samanlaiseksi syyksi sekin kai kelpaa!

Höh, no on kyllä minusta lapsellista antaa negaa vain siitä syystä, ettei ole saanut palautetta toiselta. Mahtoiko hän antaa ensin positiivisen, kun olit maksanut, eli oliko itse valmis antamaan palautetta tapahtuneen kaupan johdosta ja kävi sitten peräti vaihtamassa palautteensa. Huoh, eihän palautteita anneta palautteiden perusteella, vaan siitä, kuinka hyvin tavaran maksu/tomitus sujui ja vastasiko tuote kuvausta...

Alkuperäinen kirjoittaja AprikoosiS:
Ei minulle ole kaupasta kaikista palautetta tullut,en siitä välitä.. Oishan se kiva jos sais kaikista niin tietäis mitä ostaja tykkäs :)

En ole välittänyt minäkään, jos jättää palautteen antamatta, niin ok. En ole niitä aina itsekään ehtinyt antamaan. Vitsi, kun ärsyttää tuollaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Mä olisin varmaan niin ilkee että laittaisin takasin negan " vaatii palautetta ennenkuin tuotetta on ehtinyt kokeilla"

Mietin samaa ! Mulle on aivan sama, jos saankin muutaman negan. Ärsyttää vaan tuollaiset tyypit.

Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ai, mä en oo tajunnutkaan että se palautteenanto on jotenkin pakollista... :ashamed:

Juu. En minäkään. Ei kai se oikeastikaan ole velvoite. Pitäisköhän ottaa yhteyttä ylläpitoon.

Multa on ylläpito tossa tilanteessa poistanu negan.

Myyjä anto negan samalla kun lähetti paketin, negan teksti oli tyyliin: "Paketti lähtenyt, palaute vaihtuu kun olen saanut sinulta palautteen!"

Yhteistyössä