Huutiksesta paljon ostelevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Kertokaas kuinka kauan päivästä/viikosta vietätte aikaa huutiksessa? Siis etsimällä kohteita? Suositteko huutokohteita vai osta heti-periaatetta? Miten paljon teette edullisia löytöjä sieltä?

Kyllä mä muutaman kerran päivässä olen vilkaissut sinne, aina sen mukaan, kun tulee jotain mieleen. Laitan aina melko tarkan haun, ei mulla kestä pinna tonkia siellä muuten. Mulle on aika lailla sama, onko kohde osta heti- vai huutokohde. Laitan tuotteet vielä hintajärjestykseen, päätän, mikä on maksimisumma, mitä suostun vaikkapa liivimekosta maksamaan ja selaan sitten ilmoituksia alkupäästä hintakattooni saakka.

Pikkuvauvoille löytyi tosi paljon kaikkea kivaa ja halpaa, isommille muksuille vähemmän ja itselleni olen ostanut tosi vähän, paitsi harrastustarvikkeita. Mulla ei yleensä ole kiire hankinnoille, joten ehdn odottaa, milloin joku helmi osuu kohdalle.

Jos etsin jotakin tiettyä, voin kuluttaa tuntikausia selaillen sivuja. Yleensä etsin vain kiinnostavia vaihtoehtoja, päivitän myytävät tuotteet, annan palautteet ja pikaisesti vilkaisen omat palautteet.

Yhteistyössä