Huutiksesta, osta heti huuto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hätähousu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hätähousu"

Vieras
Itse olen huutiksessaollut vasta vuoden ja muutamia ostoja tehnyt
mutta yksi asia joka on nyt silmiini osunut kaikkien kolmen eri myyjä kohdilla osta heti huudoissa
-miksi ihmeessä he ei laita sitä vakoiviestiä automaattisesti?
Kun klikkaan osta heti haluan myös maksaa sen heti enkä ehkä viikkojen päästä.
Kiva nyt kyttäillä milloin armollisesti myyjä suvaitsee lukea joko tekstarin tai s.postin jonne sen virallisen viestin laitoin.

-Miten niin hätäinen :D
kun aamulla klo 6.00 ostin kohteen osta heti huudolla eikä vieläkään tiedossa myyjän tilinumeroa

Kun ostat huutiksesta osta heti huuto tai voitat huudon on sinun ensin alettava marisemaan kuinka saat vasta rahaa lapsilisäpäivänä ja vinguttava että maksat sen sitten ja jos sitä rahaa ei jää perinteinen ostaja alkaa vinkumaan lisää maksuaikaa ja ehdottaa jos saisi sen 8e ostoksen osamaksulla ja postikulut myyjälle.
Näin siis toimii perinteinen huutis ostaja!

Kun ostat huutiksesta osta heti huuto tai voitat huudon on sinun ensin alettava marisemaan kuinka saat vasta rahaa lapsilisä päivänä ja vinguttava että maksat sen sitten ja jos sitä rahaa ei jää perinteinen ostaja alkaa vinkumaan lisää maksuaikaa ja ehdottaa jos saisi sen 8e ostoksen osamaksulla ja postikulut myyjälle.
Näin siis toimii perinteinen huutis ostaja!

:D :D

Ymmärrän AP ärsytyksesi. Mua taas ärsyttää myyjänä, tilinumerot yms. vakioviestiin laittaneena suunnattomasti se, että joku ostaa Osta heti -tuotteen, mutta maksaa vasta parin päivän päästä. :D

[QUOTE="wieras";29584324]Ymmärrän AP ärsytyksesi. Mua taas ärsyttää myyjänä, tilinumerot yms. vakioviestiin laittaneena suunnattomasti se, että joku ostaa Osta heti -tuotteen, mutta maksaa vasta parin päivän päästä. :D[/QUOTE]

Vaikka maksais heti sen ostoksensa, niin se näkyy vasta parin-kolmen päivän päästä jos on eri pankit.. Kunpa kaikki myyjät hätäpäissään huomioisivat tämän..

Vaikka maksais heti sen ostoksensa, niin se näkyy vasta parin-kolmen päivän päästä jos on eri pankit.. Kunpa kaikki myyjät hätäpäissään huomioisivat tämän..

Ei ne kaikki ostajatkaan tuota aina huomio.
Myin vauvan vaatepaketin
ostaja ilmoitti maksaneensa ja minä aloin seurailemaan tiliäni.

Kun tuo suoritus minulla näkyi 3vrk päästä laitoin tuotteen postiin.

Mitä tekee ostaja laittaa minulle viestiä ettei vieläkään tullut pakettia ja hän tekee minusta rikosilmoituksen jos sitä pakettia ei ala nyt näkymään
ja paripäivää olisi armonaikaa ihan armollisesti.
Negaa hän sitten vielä kiitoksena laittoi kuinka en heti postittanut kun hän maksoi.
Minulla lukee että laitan tavarat myyjänä heti postiin kun raha näkyy tililläni.

Yhteistyössä