Huutiksesta kysymys: korotusautomaatti/osta heti-hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Hei jos kohteessa on osta heti-hintana vaikka 20e ja lähtöhinta esim.10e. Mä huudan siitä kohteesta, niin mitä, jos korotusautomaattiin laittaa ton 20e? Jos joku toinen huutaa vaikka 19e niin jääkö tuon mun 20e sillon korkeimmaks vai voiko se hinta huutokaupassa nousta yli sen osta heti-hinnan? Tai siis eihän siinä tavallaan mitään järkee ois... mutta onko se mahdollista?
Olipa selkeesti selitetty, mut tajusitte varmaan :D

sie voitat huudon. jos oot laittanu 20 korotusautomaattiin ja osta heti hinta on tuo niin eikö se oo sama heti ostaa tuolla 20e?? osta heti-hinta on voittava huuto aina. jos sulla oliski tuo korotuspäällä ja joku päättää ostaa yks kaks tuon osta heti- hinnalla niin se tietenki saa sen

niin niin tajuunhan mä miten automaatti toimii, mutta onko TEKNISESTI mahdollista huutaa yli sen oh-hinnan? siis vahingossahan niin vois käydä, kun innostuu kilpailemaan jonkun kanssa :D
Tai niinkin voi käydä, että oh-hintaan sisältyy postikulut ja huutokauppahintaan ne lisätään ja siinäkin saattaa tulla "takkiin", jos ei oo tarkkana. Mut se nyt ei liity taas tähän mitenkään :D

Luuilsin että se joka huutaa sen 19e tajuais painaa osta hetiä ja se sais sen huudettavan jutun. Kun jos monta huutaa korostusautomaatilla niin se voittaa jolla vielä varaa automaatissa vaikka molempien huudot ois esim. 19,90. Silti jos kerkee sen osta heti näpäyttämään voittais. Anteeksi, tosi sekavaa tekstiä. Täytyy kai mennä juomaan kahvit et heräis.

Yhteistyössä