huutiksessa joku haluaa ostaa kohteen suoraan...

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
miksi se ei voi tehdä huutoa siitä mun kohteesta? :/
vastasin et jos kohteen haluaa nii huudon myös tekee ni ostaja vastas et jos ei raha kelpaa nii antaa olla :o :laugh:
mikä hiton tyyppi tollanen oikeen on?? :/
mä en nyt ymmärrä,katsoin sen profiilin niin se on ihan tyhjä..tuli vaan mieleen et onko tää joku "huijari" ( voi olla toki uusikin käyttäjä huutiksessa)
mut ihmetyttää vaan et jos kerran niin hyvin haluaa maksaa kohteesta nii tarjoais sit sen mukaan :whistle:
ja se kohde on sellanen et tuskin siitä huutoja tulee tai jos tulee niin ei ainakaan mitään kilpailua ;)

Jospa hän haluaa sen jo aiemmin. Multakin on joskus kysytty samaa, "suljetko kohteen etukäteen ja millä summalla. Tai sitten on ilmoittanut paljonko on valmis maksamaan"

Välillä olen sulkenut ja välillä ilmoittanut että katson huudon loppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Niipa-85:
Jospa hän haluaa sen jo aiemmin. Multakin on joskus kysytty samaa, "suljetko kohteen etukäteen ja millä summalla. Tai sitten on ilmoittanut paljonko on valmis maksamaan"

Välillä olen sulkenut ja välillä ilmoittanut että katson huudon loppuun.

aivan mutta jos tää ostaja kerran niin hyvin siitä haluaa maksaa niin en ymmärrä miksi se ei siinä sit tarjota niin paljon kun haluaa,sehä ei oo kiellettyä :D
kyseessä pleikkari peli ja tuosta tuskin mitään taistelua tulee :whistle:

Se haluaa tehä kaupat ohi, ettei voi antaa palautetta huudosta. Oon huutiksessa ollut siitä lähtien kun se perustettiin ja olen myynyt/ostanut ohi sillain, että olen laittanut kohteen myyntiin ja kun se suoraan ostaja tekee siihen huudon niin sitten se kohde on suljettu. Näin se on virallista ja voi antaa palautteen.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Se haluaa tehä kaupat ohi, ettei voi antaa palautetta huudosta. Oon huutiksessa ollut siitä lähtien kun se perustettiin ja olen myynyt/ostanut ohi sillain, että olen laittanut kohteen myyntiin ja kun se suoraan ostaja tekee siihen huudon niin sitten se kohde on suljettu. Näin se on virallista ja voi antaa palautteen.

mitä haittaa siitä palautteesta on? en ymmärrä..
jos kaupat sujuis nuinkin hyvin siis et möisin suoraan nii miksi se palaute pelottaa.. :/

Näin olen tehnyt minäkin. Sanonut ostajalle että tee kohteeseen huuto niin suljen kohteen.

ja siis tää ostaja pyysi mua ottaan yhteyttä s-postiin et haluaa ostaa sen tuotteen,voisinhan mä sen sulkea sen jälkeenki heti ku se sen huudon tekee :)

Yhteistyössä