Huutiksen prinsessat73 uusi nimimerkki löytyi !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko mulla elämää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko mulla elämää

Vieras
Täällä on välillä ihmetelty tämän prinsessat73 huutiksen tuotteita, kun huutojen hinnat nousee ihan tähtitieteellisiin lukemiin ja sitten tuli viestiä että se on sulkenut nimimerkkinsä, olikos että palaa töihin.

No, nyt se löytyi. Nimimerkki BIRGIT63 on sama henkilö! EI VOI OLLA KUKAAN MUU,
ilmoitusten luonne on sama, teksti- ja kielivalinnat samat.

Olen itse laittamassa omien lasten kesäisiä vaatteita myyntiin ja kävin katsomassa, mitä siellä nyt on, että kannattaako vielä, vai vieläkö myydään talvikamppeita.
Sitten ihan mielenkiinnosta muutamia ilmoituksia klikkailin auki, ja kas tällä tavalla ihan sattumalta tämä huutiksen supermyyjä löytyi

Ja hyvää organisointikykyä. Etteivät mene sekaisin.. Mutta jos ei muuta teekään?

Mulla on joskus useampi kohde saanut huutoja, eli sulkeutuneet samoihin aikoihin.. on pitänyt olla tarkkana että oikea tuote menee oikealle ihmisellle ja jos sama on huutanut useamman kohteen, että pakkaan ne samaan....

Alkuperäinen kirjoittaja onko mulla elämää:
Täällä on välillä ihmetelty tämän prinsessat73 huutiksen tuotteita, kun huutojen hinnat nousee ihan tähtitieteellisiin lukemiin ja sitten tuli viestiä että se on sulkenut nimimerkkinsä, olikos että palaa töihin.

No, nyt se löytyi. Nimimerkki BIRGIT63 on sama henkilö! EI VOI OLLA KUKAAN MUU,
ilmoitusten luonne on sama, teksti- ja kielivalinnat samat.

Olen itse laittamassa omien lasten kesäisiä vaatteita myyntiin ja kävin katsomassa, mitä siellä nyt on, että kannattaako vielä, vai vieläkö myydään talvikamppeita.
Sitten ihan mielenkiinnosta muutamia ilmoituksia klikkailin auki, ja kas tällä tavalla ihan sattumalta tämä huutiksen supermyyjä löytyi

Tällä Birgitillä on ihan eri tyylisiä tuotteita myynnissä, ei ole kirjoitusvirheitä mitä prinsessoilla on kamalasti. Muuta yhteistä ei taida olla kuin nuo bling-bling-kuvat.

Kannattaakohan tällaista arvailua heitellä ilmoille ihan huutomerkein? Kysymysmerkeillä tämä teksti olisi soveliaampi?

Jos olet erhtynyt tässä salapoliisitehtävässäsi, niin leimaat ihmisen ihan turhaan.

Siis edelleenhän se on prinsessat73. Jos jotain ihmettelen siitä myyjästä niin sitä, että eipä juuri epäselvemmin voi ilmaista mitä kuuluu/ei kuulu huutoon jo mukaan :D Ja sitä sen ärsyttävää tapaa tuputtaa pakettejaan yksityisviesteillä :headwall: Se kuvittelee saavansa muutaman vaatteen paketista satoja euroja

Yhteistyössä