huutiksen käyttöohjeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marieli

Uusi jäsen
04.09.2005
20
0
1
Me myytiin kerran huutiksen kautta sohva ja nyt halusin myydä mm. vaatteita ja kenkiä, joihin en enää raskauden jälkeen ole mahtunut. Voiskohan joku ihanan kiltti ihminen kertoa mulle jotain ihan perusasioita huutiksesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Millaisena pakettina esim. kannattaa lähettää (eli postiennakkona vai vaaditteko rahat tilille ennen postitusta), miten paketoitte just esim. kengät tai vaatteet ja paljonkos postikulut on esim. kengistä? Mitäs ne postissa aattelee, kun sinne kokoaika paketteja kuskaa ;)?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 07:45 Marieli kirjoitti:
Me myytiin kerran huutiksen kautta sohva ja nyt halusin myydä mm. vaatteita ja kenkiä, joihin en enää raskauden jälkeen ole mahtunut. Voiskohan joku ihanan kiltti ihminen kertoa mulle jotain ihan perusasioita huutiksesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Millaisena pakettina esim. kannattaa lähettää (eli postiennakkona vai vaaditteko rahat tilille ennen postitusta), miten paketoitte just esim. kengät tai vaatteet ja paljonkos postikulut on esim. kengistä? Mitäs ne postissa aattelee, kun sinne kokoaika paketteja kuskaa ;)?

tuotteet kannattaa postittaa tyylillä rahat tilille, paketti postiin

kenkien postikulut on yleensä 7,40e (aikuisten kengät, jos painavat yli 500g)

ei kai ne mitään ajattele ;)

Minun mielestä parhaiten menee kaupaksi vaatteet kun laitat "pakettina" myyntiin, kengät siihen samaan pakettiin. Postikulut näet parhaiten postin sivuilta. Ja kuvia kannattaa laittaa, siis jokaisesta erikseen niin saa parhaiten käsiteyksen millainen vaate on kyseessä ja kaikki virheet (reiät, tahrat yms.) kannattaa myynti-ilmoituksessa kertoa ettet saa negatiivista palautetta sen takia.

Onnea kauppoihin :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:07 Marieli kirjoitti:
Kiitos paljon :flower: Mitenkähän kantsis paketoida esim. just noita vaatteita? Onko jotain hyvä vinkkejä eli pahvilaatikoihin, muovipusseihin? Olis kiva, jos olis siisti paketti.

mie ruukaan laittaa vaatteet ensin muovipussiin ja sit pahvilaatkkoon... et jos laatikko syystä tai toisesta kastuu, vaatteet ei kastu...

yksittäiset vaatteet pussiin ja kirjekuoreen (jos vaan mahtuu)

Yhteistyössä