huutiksen hupihuutajako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
mitä olette mieltä?
Eräs huutonetin käyttäjä kovasti huuti tuotettani,jopa juuri sinä päivänä vielä kun huuto meni kiinni.
Pistin samana iltana viestin missä kiitin huutajaa ja annoin tilinumeron ja kaikki.
Mitään vastausta en saanut 3päivään ja sitten laitoin txt-viestin kun kaivoin numeron kun itse olen mökille lähdössä eikä siellä niin pääse sähköpostiin.

Viesti meni perille kyllä mutta edelleenkään ei ole tullut mitään vastausta. :(

Huutiksen kuvauksen mukaan ovat kaksi viikkoa lomalla mutta luulisi että itsekin ilmoittaisi huutopäivänä jolloin kohde sulkeutu että on lomalla.

Ja kun palautteita katsoo niin 24negaa ja 14neutraalia.Yleistä ollut se ettei vastaa ja lunasta...

Kuinka kauan Te odottaisitte vastausta?

Siellä säännöissähän puhutaan viikosta, että se pitäisi odottaa. Jos ei viikon sisällä tule mitään viestiä, niin sen jälkeen minusta voi ruveta palautettakin antamaan. Onko itselläsi jotain yhteydenotto-ehtoja? Tosin jos omakuvauksessa kertoo olevansa lomalla jonkin tietyn ajan, niin tuskin sen aikana ottaa yhteyttä, vaikka laittaisitkin vielä ukaasia, että jos ei siihen ja siihen mennessä maksa, niin laitat negaa ja uudelleen myyntiin. Minä olisin pitkämielinen ja odottelisin rahoja muutaman päivän loman loppumisajankohdan jälkeen.

Harmittavia nuo hupihuutajat, jotka jättävät maksamatta, etenkin silloin kun ostajia olisi ollut muitakin. Enkä jaksa ymmärtää niitä, jotka eivät uskalla antaa negatiivista palautetta, pahimmillaan saavat positiivista palautetta kommentilla, ettei lunastanut huutoaan.

mutta minusta hän olisi voinut minulle ilmoittaa olevansa lomalla kaksiviikkoa kun huuti tuotetta kuitenkin hetki ennen kuin sulkeutu...

Ja kuitenkin hänen uusin palaute on tältä päivältä,postiivinen ja paketti lähtenyt tänään matkaan...

Noh,olisi ollut todellakin muita ostajia.
Mutta jotain voisi ilmoittaa vaikka sitten txt kerta minä tein kyselyn txt. 4päivää on nyt mennyt vasta mutta en minä montaa päivää kysele kun haiskahtaa kun ei mitään vastausta...

Kannattaa pommittaa sekä sähköpostein että tekstarin kera ja laita joku dead-line tyyliin: "Ellei maksusuorituksesi näy tililläni xx.xx. mennessä, pistän vaatteen uudestaan myyntiin ja joudun valitettavasti antamaan sinulle negan". Tämä on yleensä tehonnut hupihuutajiin. Dead-lineksi kannattaa laittaa esim. viikon päästä oleva päiväys.

Yhteistyössä