Huumoria vaaditaan täss elämässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
olen tuloton. en saa työmarkkinatukea koska mies saa tavallista palkkaa ja elättää koko perheensä.
sain tuossa ylinopeussakon. Heh. sairas tämä suomen valtio.

Mitä mieltä?

Töitä ei ole kuin tukityöpaikkoja joilla rikastuu vainrikkaat. Aivan turha väittää että muuta työtä on.
Eläkkeitä maksetaan rikkaille ja samoista verorahoista ne lähtee.

Ja mies elättää rikkaat eläkeläiset perheensä ja nyt makselee sen sakonkin. heh.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No noudata tästä lähtien nopeusrajoituksia niin ei tule turhia sakkoja.

jokainen voi tehdä joskus virheen. mun eka sakko ja kortti on ollut jo yli 15 vuotta.
ajan asutusalueella hiljaa. tuo oli valtatiellä, jossa ei asutusta lähelläkään.
pitkä suora ja hiljainen ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Noh, ne rikkaat maksaa kyllä sitten vuorostaan aika hiivatin suuria ylinopeussakkoja. Joten oikeus ja kohtuus toteutunee, vai mitä?

höpsistä. vertaapas pikkuisen mun tuloja (0 euroa) mun sakkoon (reilu satanen) ja niiden tuloja niiden sakkoihin.

Kyllä ne ei maksa yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
höpsistä. vertaapas pikkuisen mun tuloja (0 euroa) mun sakkoon (reilu satanen) ja niiden tuloja niiden sakkoihin.

Höpölöpö...eikäs ne ole kymmenissä tuhansissa euroissa pyörineet Selänteiden yms ylinopeussakot? Sitäpaitsi toi ylinopeussakko on maksu, jonka sä olet ihan tietoisesti ja vapaaehtoisesti itsellesi hankkinut.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Samat säännöt sulla on kuin muillakin.

(ja samat mahdollisuudet työllistyä kuin muillakin)

Mutta kun hallitusvalta on päättänyt laillistaa orjuuden (tukityöpaikat, joissa työpanoksen saava ei maksa mitään korvausta työpanoksesta, sekä harjoittelupaikat) ei kukaan laskutaitoinen enää palkkaa ketään.

Lisäksi hallitusvalta on laillistanut sen, että rikas saa viedä tehtaan orjatyömaahan jossa lapsi tekee 10 sentin päiväpalkalla 20 tuntia vuorkausi töitä ja saa hakkaamista osakseen (nokiat ym) mutta saa silti tukiaisia ym. omasta maastaan.

onko sulla töitä? käytkö töissä?

Höpölöpö...eikäs ne ole kymmenissä tuhansissa euroissa pyörineet Selänteiden yms ylinopeussakot? Sitäpaitsi toi ylinopeussakko on maksu, jonka sä olet ihan tietoisesti ja vapaaehtoisesti itsellesi hankkinut.

Ensin miljonääri varastaa muilta verorahoja (laillisesti tottakai) ottamalla ilmaisia optioita ym. verorahoja ja sitten maksaa siiitä promillen takaisin.

Älä ole tyhmä.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/52268-miljonaarin-jarkyttavat-112-000-euron-ylinopeussakot-%E2%80%9Dsuomi-on-kehitysmaa%E2%80%9D

Osoittaa kansan tyhmyyttä. Säälitään joukolla miestä joka "tienaa" kuukaudessa yli puoli miljoonaa euroa.

Ihminen on tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja turska:
kohta on niin että meilläki mies elättää,ja naama väärällään elättääkin:( ei ole reilua että meijän on pakko erota tuon lain ja säädöksen takia:(

Meillä venytetään vaan senttiä. ero ei ole vielä käynyt mielessä.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/52268-miljonaarin-jarkyttavat-112-000-euron-ylinopeussakot-%E2%80%9Dsuomi-on-kehitysmaa%E2%80%9D

Osoittaa kansan tyhmyyttä. Säälitään joukolla miestä joka "tienaa" kuukaudessa yli puoli miljoonaa euroa.

Ihminen on tyhmä.

Pitäisiköhän kerätä kolehti tuolle raukalle. ja samoin sille nokian hepulle? Kansa varmasti antaa mielellään että saadaan köyhälle voita leivän päälle.

Ei voi pärjätä 560 000 euron (reilu puoli miljoonaa euroa ) kuukausituloilla, kun pitää maksaa sakkoakin yli 100 000. Varmasti näkee nälkää. Itketään yhdessä. Laitetaan keräys pystyyn

kohta on niin että meilläki mies elättää,ja naama väärällään elättääkin:( ei ole reilua että meijän on pakko erota tuon lain ja säädöksen takia:(

kuuntele nyt itseäs, jos on rahasta tiukkaa niin ei hommaa tahallaan ylimääräisiä laskuja (ja jokaisen ajokortin omaavan kun pitää tietää se vallitseva nopeusrajoitus ja noudattaa sitä)
Sinun sakkoko oli rikkaiden syy? köyhät saa kaahailla?

mutta ne selänteet eivät ole tietoisesti hankkineet, vaikka ajavat suurempaa ylinopeutta kuin minä. (sain vain tuon rikesakon).

Itketään yhdessä nyyh. voi että jos jokainen suomalainen antaa euron selänteelle ja muille miljardööreille, jotka ajelevat 200 tunnissa ja saavat sakon, niin jospa ne pärjäisivät?

Ensin miljonääri varastaa muilta verorahoja (laillisesti tottakai) ottamalla ilmaisia optioita ym. verorahoja ja sitten maksaa siiitä promillen takaisin.

Älä ole tyhmä.
No kerros mulle, mitä verorahoja vaikkapa Selänne on varastanut? Tietty verorahoilla se on varmaan jääkiekkoharrastuksensa aloittanut, mutta niin voi kuka tahansa aloittaa.

mutta ne selänteet eivät ole tietoisesti hankkineet, vaikka ajavat suurempaa ylinopeutta kuin minä. (sain vain tuon rikesakon).
Tottakai ovat ihan tietoisesti sen sakon hankkineet. Ihan kuten sinäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ennnen sattui ja tapahtui:

kuuntele nyt itseäs, jos on rahasta tiukkaa niin ei hommaa tahallaan ylimääräisiä laskuja (ja jokaisen ajokortin omaavan kun pitää tietää se vallitseva nopeusrajoitus ja noudattaa sitä)
Sinun sakkoko oli rikkaiden syy? köyhät saa kaahailla?

Hyvä, jos et ole koskaan tehnyt yhtän virhettä elämäsi aikana. Kukkakimppu ja papukaijamerkki.
Mulla siis eka sakko ja kortti on ollut kohta 20 vuotta.

Hyvä, jos et ole koskaan tehnyt yhtän virhettä elämäsi aikana. Kukkakimppu ja papukaijamerkki.
Mulla siis eka sakko ja kortti on ollut kohta 20 vuotta.
Jos sulla on kortti ollut jo 20 vuotta, niin varmaan olet ollut ihan tietoinen siitä, että ylinopeudesta tulee sakot?

Itketään yhdessä nyyh. voi että jos jokainen suomalainen antaa euron selänteelle ja muille miljardööreille, jotka ajelevat 200 tunnissa ja saavat sakon, niin jospa ne pärjäisivät?

kuule Selänne on tosi reilu veikko .. kyllä se maksaa itkemättä hölmöilynsä eipä viititä sotkea häntä sinun hölmöilyysi.. luuletko että voit ajaa ylinopeutta koska sinulla ei ole tuloja?

Mutta kun hallitusvalta on päättänyt laillistaa orjuuden (tukityöpaikat, joissa työpanoksen saava ei maksa mitään korvausta työpanoksesta, sekä harjoittelupaikat) ei kukaan laskutaitoinen enää palkkaa ketään.

Lisäksi hallitusvalta on laillistanut sen, että rikas saa viedä tehtaan orjatyömaahan jossa lapsi tekee 10 sentin päiväpalkalla 20 tuntia vuorkausi töitä ja saa hakkaamista osakseen (nokiat ym) mutta saa silti tukiaisia ym. omasta maastaan.

onko sulla töitä? käytkö töissä?

Opiskelen, kesäksi on töitä.