Huulilävistyksestä

• Viestiketjun aloittaja haikailee huuliläväriä
  • Ensimmäinen viesti
haikailee huuliläväriä
Miten pitkään huulilävistyksessä on turvotusta laittamisen jälkeen? Mietin kun meinasin käydä semmosen tällä viikolla ottamassa, mut ens viikolla ois serkun lakkiaiset, että ehtiikö siihen mennessä turvotus laskemaan? Ettei olis juhlissa ihan turpaan saaneen näkönen... Vai miten paljo huuleen yleensä turvotusta tulee? Alahuulesta kyse...

aapee
Okei. =)
Aattelin vaan kun lueskellu noita lävistysliikkeiden nettisivuja, että turvotusta jonkun verran tulee, että mitenköhän paljon se "jonkun verran" sit on. Mut tuskinpa mitään hamsterinposkia kumminkaan saan...

Yksilöllistä toki. Mulla ei ollut myöskään turvotusta ollenkaan. Muutaman päivän muistaakseni semmoi "pistävä" kipu, mutta kokonaisuudessaan parani mielettömän hyvin eikä sen kanssa mulla ole muutoinkaan ole koskaan ollut isompia ongelmia (mitä nyt renkaan pallon laitto joskus otti koville... :whistle: )
Musta tuntuu, että muille on lävistykset suurempia ongelmia kuin mulle itelleni, niitä kun ei enää edes itse huomaa :) .

aapee
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Musta tuntuu, että muille on lävistykset suurempia ongelmia kuin mulle itelleni, niitä kun ei enää ede huomaa :) .
Joo kyllä ne muut huomauttelee niistä omastakin takaa, itellä vasta kulmassa ja korvanlehdissä, mut kyllähän noista saa aina kuulla ettei niitä ainakaan unohtamaan pääse. ;)

Yhteistyössä