Huuliherpes, paras hoito???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Nyt on herpes tosi sitkee, ei entinen ehdi parantua kun uutta jo pukkaa, mitä muita hoitokeinoja vois kokeilla kuin herpesvoiteet ja viinalla huuhtelu?

Kahta eri voidetta olen käyttänyt ja nyt vasta muistin tuon hyväksi koetun keinon pyyhkästä viinalla herpestä mutta kaikki muutkin hyvät neuvot otetaan vastaan!

Mulla on niitä laastareita, mitä voi laittaa siihen päälle, että olis vähän siistimpi. Yleensä on ollut muutaman kerran talvisin. Nyt ei vielä kertaakaan. Voiteita olen myös käyttänyt. Valkosipulin kynttä olen kans joskus siihen hieronut, definsioi samalla.

Noi laastarit ei pysy mulla ollenkaan, olen niitä joskus kokeillut. Joskus olen kuurin syönyt, se saattaisi auttaa mutta eivät taida ottaa vkonloppupäivystykseen moisen vaivan takia?

Bepanthen on hyvä. Käytin sitä paljon itse ja sain vielä vahvistuksen, kun kaveri kävi lääkärissä hakemassa jonkun estolääkitysken jatkuvaan herpekseen ja se lääkäri oli myös suositellut käyttämään Bepanthenia. Mun mielestä toimii paremmin kuin mitkään herpes rasvat ja ne "todella näkymättämät" laastarit on mun mielestä surkeita.

Mulla on usein toistuva huuliherpes ja sitä varten resepti kotona, eli siis kotoota löytyy AINA tota suun kautta otettavaa purkillinen. Vaikuttavana aineena asikloviiri ja otettu käyttöön koska ne oiteet on niin hitaita ja huonoja. Tässä on siis ihan eri mittakaavassa sitä vaikuttavaa ainetta. Kysyin sillon lääkäriltä et otanko samalla sitä voidetta ni nauro ja sano et ne voit heittää roskiin, tämän aineen rinnalla on ihan sama laittaako vai ei, yhtä tyhjän kanssa, verrattuna suunkautta otettavaan tablettiin siis. Ja jos ottaa heti kun ekat oireet tulee (laukussa aina mukana muutama varuiks) ni ei ehdi ollenkaan edes puhkeemaan. Häviää oireetkin parin tunnin sisään :) Kehotan ehdottomasti hakemaan jos usein toistuva oire..

Yhteistyössä