Huuhteluaineista!!??

• Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti
"nina"
Eli en oo koskaan pahemmin käyttänyt huuhteluaineita mutta nyt tekis mieli alkaa käyttään kun niillä saa niin hyvän hajun vaatteisiin :) Eli onko jotain vaatteita joilloin ei saa käyttää huuhteluainetta? Ja oisko suositella hyviä merkkejä?

Len Crystals Flower Magic huuhteluaine kristallikide

LEN CRYSTALS yhdistää ensi kertaa hienostuneen tuoksun ja luonnollisen pehmeyden kristallikiteissä. Pyykkiin jää miellyttävä, pitkäkestoinen tuoksu ja raikkaus.

Vaaleanpunainen Len Crystal Flower Magic tuo mieleen kesäisen kukkaniityn.

LEN CRYSTALS on huuhteluaine, joka sopii KAIKILLE tekstiileille. Sopii myös elastaania sisältäville tekstiileille.

AINUTLAATUINEN KÄYTTÖTAPA JA ANNOSTELU

LEN CRYSTALS kristallikiteet kaadetaan korkin yläosassa olevaan annostelumittaan (47 ml).
1. Täytä mitta kiteillä 47ml:n rajaan.
2. Laita mitta pesurumpuun tai kaada kiteet annostelulokeroon yhdessä pyykinpesuaineen kanssa.

Varoitus: Älä annostele kiteitä pesukoneen huuhteluainelokeroon. Älä käytä pyykin käsinpesuun.

LEN CRYSTALS on ensimmäinen ja ainoa huuhteluaine, joka vaikuttaa koko pesun ajan.

Oho, lähti näppikseltä liian nopeasti. Eli mä olen löytäny ton uutuuden, käy kaikelle tekstiilille, myös elastaanille ja tec-vaatteille eli reimatecille yms. Niitä on kolmea eri tuoksua, olen ostanu kaikki. Ihanimmat tuoksut on ykkösenä vaaleanpunainen, sit sininen ja sit toi keltainen. Tulee ihanan tuoksuista pyykkiä. En ole nähny tätä uutuutta muualla ku Prismassa. Tuossa linkki: Tuotesivu ? Puhdaskoti.fi

Miten saisin pyykkiini luonnolista pehmeyttä ja miellyttävää tuoksua, joka myös kestää?

Len Crystals huuhteluaine kristallikiteet antavat pyykkiin luonnollisen pehmeyden ja miellyttävän pitkäkestoisen tuoksun. Tuttuun nestemäiseen huuhteluaineeseen verrattuna kristallikide on ihanteellisempi muoto sisältämään korkeamman pitoisuuden tuoksua. Jokaisessa kristallikiteessä on jopa 7 kertaa enemmän tuoksua kuin tavallisessa nestemäisessä huuhteluaineessa. Tasaisen liukenevuuden ansiosta Len kristallikiteet vapauttavat tuoksua täydellisesti ja asteittain pyykinpesun aikana. Kristallikiteiden tuoksu kestää kuivuneessa pyykissä pidempään. Kristallikiteiden pehmentävät ainesosat tekevät pyykistä luonnollisen pehmeää.

Sorry, väärää infoa, ei käykään tec vaatteille: Puhdistusvinkki ? Puhdaskoti.fi

Kuitenkaan mitään huuhteluainetta ei suositella käytettäväksi mikrohuokoisille kankaille (Goretex, Sympatex). Jos olet kuitenkin käyttänyt huuhteluainetta tällaiselle tekstiilille, niin huuhtele kyseinen tekstiili uudestaan ilman huuhteluainetta ja tekstiili on jälleen toimintakykyinen.

"sunflower20"
Mä ostin tota Len Crystalsia K-Supermarketista. aluksi epäilin toimivuutta kun pitää laittaa pesuaineen kanssa samaan/pyykin sekaan. Mutta kyllähän se toimii.
Mä en yleensä pidä mistään hajustetuista huuhteluaineista, tähän asti käyttänyt hajustamattomia. Mutta sinisen Lenin tuoksu on miellyttävä, kunhan muistaa annostella oikean määrän.

"vera"
En suosittelisi käyttämään huuhteluainetta jatkuvasti,saattaa ärsyttää ihoa.Pesen joka toisen kerran vaatteen huuhteluaineella,joka toisen ilman..Kesällä en käytä ollenkaan,ulkona tulee parhaantuoksuisinta pyykkiä!

sdfg
Jos vaatteet tuoksuvat jollekin ylimääräiselle, niin silloin niissä on jotakin ylimääräistä ainetta. Kuka haluaa omalle tai lapsensa iholle jotakin teollista kemikaalisekoitusta koko päiväksi, tai jopa yöksi?

Kaikkein paras huuhteluaine on etikka. Se ei sisällä mitään myrkyllisiä hajusteita, vaan vain ja ainoastaan auttaa poistamaan pesuaineen (eri ph) vaatteista. Kun pyykki on kuivunut, se ei haise etikalle tai pesuaineelle.

Kiitos Geisha Dreamy vinkeistä.
Kumpikin sekä nuo kiteet, että Lumme aivan uusia tuttavuuksia.
Pitkään olen ollut uskollinen Omon pikkujäteille, huuhteluaineita olen kyllä vaihdellut.
Monesti olen ajatellut kokeilla vaihteeksi jotain muutakin, mutta kaavoihini kangistuneena tartun aina tuohon Omoon ja yleensä johonkin Comfortiin.
Nyt pitää heti seuraavaksi vaihtelun vuoksi ostaa noita suosittelemiasi =)

Yhteistyössä