Huudatko joskus lapselle?Urghhh...

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mulla nyt hermot lähti arghhh,sanoin heille menkää peppuun,kun he huuta ja itkee ja huuta ja mitään ei kiinosta jos olen heidän kaa,arghhh...nyt voivat olla ilman mua,mä meen siivomaan,arghh...miten joskus rakkaat lapset voivat ärsyttää niin urghhh....arghh,, |O

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
oi,miten mä kestän kun he menee kouluun,kun mä en osaa yhtään tehdä läksyä :ashamed: onneks mies on viisampi kuin mä :snotty:

siis ei niissä läksyissä oo mitään vaikeeta mutta kun hankaa vastaan niin hankaa..vastarannankiiski :kieh:
oli se matikan kokeestakin melkein täydet saanut :D

:hug: ymmärrän tunteesi

mutta mä olin koulussa niin vähän että korkeintaan osaan 2+2 ja sekin on muistakseni =4 :snotty:

no oli mulla ammattikoulussa matikka 4nen(asteikolla 1-5) mutku tolla pojalla se kärsivällisyys..vaatii iteltään liian paljon ja se keskittymiskyky.
:ashamed: ja no kärsivällisyys miulla..keneenköhän tullut :whistle:

mä en ole käynyt edes 9lk asti :laugh: mutta pääsin kuitenkin ammatti-kouluun mutta lopetin sekin raskauden takia heti :laugh: mä pääsin sinne kun olin 9lk jälkeen kursilla,mistä vähän sai paremmat pisteet :snotty:
Mä inhoan koulu,en tykkänyt ikinä sielä olla :headwall: :ashamed:

mä en ole käynyt edes 9lk asti :laugh: mutta pääsin kuitenkin ammatti-kouluun mutta lopetin sekin raskauden takia heti :laugh: mä pääsin sinne kun olin 9lk jälkeen kursilla,mistä vähän sai paremmat pisteet :snotty:
Mä inhoan koulu,en tykkänyt ikinä sielä olla :headwall: :ashamed:

no mie tykkäsin tosta viimesimmistä koulusta mut sit ei käyny tasan onnenlahjat ja oli pakko lopettaa.Nythän mulla ois ammatti jos ei ois tätä sairautta.

Mulla nyt hermot lähti arghhh,sanoin heille menkää peppuun,kun he huuta ja itkee ja huuta ja mitään ei kiinosta jos olen heidän kaa,arghhh...nyt voivat olla ilman mua,mä meen siivomaan,arghh...miten joskus rakkaat lapset voivat ärsyttää niin urghhh....arghh,, |O

Voi kyllä, ehkä liiankin usein välillä. :ashamed:
:hug: =)

Yhteistyössä