Hupsista, kun Marin jäi valehtelusta kiinni

Deleted member 149094
”Meille toimitetuissa THL:n papereissa on nähty liikkumisvapauden rajoitus ainoana tehokkaana vaihtoehtona siinä tilanteessa”, sanoo lainsäädäntöneuvos Sanna Helopuro valtioneuvoston kansliasta STT:lle.

Varmasti joku valehtelee, mut ei taida olla kuin palstalaiset.
 

Pitäisikö jo erota?
Luulen, että Marin uskoo omaan erityisyyteensä niin kovasti, ettei suostu kuuntelemaan muiden neuvoja. Antaa mahdottomia tehtäviä virkamiehilleja syyttää näitä sen jälkeen siitä, että kaikki menee puihin.
Koko touhu on sekavaa mössä, jossa syytöksiä heitetään sinne sun tänne eikä pääministeri itse ota mitään vastuuta ala- arvoisesta työskentelystään. Koko touhu on surullista seurattavaa.
 
vierailija
hei olen marin en oikeen kerkii hoitaa näitä koronahommii kun ei ne niin kauheasti mua ees kiinnosta sori hi hi mun serkuil annoin tään homman ku ne siis on mun niinku asianhoitajiaa ok? täytyy tästä lähtee jo lomille ei kai se haittaa ok? heippa
 
vierailija
Hupsista, kun Marin EI JÄÄNYTKÄÄN valehtelusta kiinni
 
5. maaliskuuta suositteli, mutta maaliskuun lopussa tilanne oli jo muuttunut.
 
Deleted member 149094
Kyllä, jos mielipidettä muuttaa noin nopeasti parissa päivässä, ja ilmoittaa siitä median välityksellä hallitukselle ja pääministerille, niin sietäis saada potkut!

Ei ihmetytä enää, jos hallitus linjasi, ettei THL saa antaa lausuntoja julkisuuteen etukäteen.

Tyhjää politikointia ja hämmennystä hengenvaarallisella asialla.
 

Yhteistyössä