V
vierailija
Vieras
Mulla ei oo ollut mitään enää vuosiin, ei terveyttä, ei parisuhdetta, ei ystäviä, ei yhtikäs mitään! Tämä kaikki vaan sen takia että menin ihastumaan 12v varattuun poikaan, mulla oli useita seurustelusuhteita, laitoin alastonkuvia pojille ja en aina ollut niin hyvä ystävä, levittelin salaisuuksia ja puhuin muista seläntakana pahaa. Mutta mitä teki mun kiusaajat, ne kidutti mua: haukkui, naureskeli, mulkoili, uhkaili väkivallalla, töni, löi, soitteli häirikkö puheluita, kirjotti julkisen paikan vessan seinään että minä olen huora. Vaikka toimin typerästi, olin lapsi, mun ihmissuhde taidot oli vasta alkutekijöissä, eikä ketään saisi kiusata! Kiusaamisesta aiheutunut stressi on vienyt multa terveyden, mulla on ärtynyt suoli, kaljuuntumista, hormonaalisia häiriöitä, masennusta ja ahdistusta, unettomuutta, traumoja. Ennen kiusaamista ja vuosien ajan jatkuvaa voimakasta stressiä olin täysin terve. Kiusaajilla on nykyään parisuhteet, lapsia, töitä, ystäviä.. kauniilta ja terveiltä näyttävät myös.. hyvin näyttää pyyhkivän elämässä, eikä heille karma näytä kostaneen ollenkaan heidän pahoja tekojaan!
Virheet jotka tein lapsena ja siihen päälle vielä mielenterveysongelmainen äiti, alkoholisti isä, riitelyä usein kotona ja välinpitämättömyys minua kohtaan, niin mä olen saanut maksaa aivan liian kovan hinnan, enkä tiedä tulenko ikinä selviämään tästä kaikesta enää normaaliksi ihmiseksi, se vaatisi ainakin sen että saisin terveyteni kuntoon eikä tarvitsisi elää enää eristäytyneesti tai sitten lähden oman käden kautta hautaan kun en jaksa enää. En usko että ainakaan pahimmat kiusaajat tuntee minkäänlaista pistosta omassatunnossaan, koska heiltä puuttuu empatia.
Virheet jotka tein lapsena ja siihen päälle vielä mielenterveysongelmainen äiti, alkoholisti isä, riitelyä usein kotona ja välinpitämättömyys minua kohtaan, niin mä olen saanut maksaa aivan liian kovan hinnan, enkä tiedä tulenko ikinä selviämään tästä kaikesta enää normaaliksi ihmiseksi, se vaatisi ainakin sen että saisin terveyteni kuntoon eikä tarvitsisi elää enää eristäytyneesti tai sitten lähden oman käden kautta hautaan kun en jaksa enää. En usko että ainakaan pahimmat kiusaajat tuntee minkäänlaista pistosta omassatunnossaan, koska heiltä puuttuu empatia.