Huoran maine pilasi elämäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla ei oo ollut mitään enää vuosiin, ei terveyttä, ei parisuhdetta, ei ystäviä, ei yhtikäs mitään! Tämä kaikki vaan sen takia että menin ihastumaan 12v varattuun poikaan, mulla oli useita seurustelusuhteita, laitoin alastonkuvia pojille ja en aina ollut niin hyvä ystävä, levittelin salaisuuksia ja puhuin muista seläntakana pahaa. Mutta mitä teki mun kiusaajat, ne kidutti mua: haukkui, naureskeli, mulkoili, uhkaili väkivallalla, töni, löi, soitteli häirikkö puheluita, kirjotti julkisen paikan vessan seinään että minä olen huora. Vaikka toimin typerästi, olin lapsi, mun ihmissuhde taidot oli vasta alkutekijöissä, eikä ketään saisi kiusata! Kiusaamisesta aiheutunut stressi on vienyt multa terveyden, mulla on ärtynyt suoli, kaljuuntumista, hormonaalisia häiriöitä, masennusta ja ahdistusta, unettomuutta, traumoja. Ennen kiusaamista ja vuosien ajan jatkuvaa voimakasta stressiä olin täysin terve. Kiusaajilla on nykyään parisuhteet, lapsia, töitä, ystäviä.. kauniilta ja terveiltä näyttävät myös.. hyvin näyttää pyyhkivän elämässä, eikä heille karma näytä kostaneen ollenkaan heidän pahoja tekojaan!

Virheet jotka tein lapsena ja siihen päälle vielä mielenterveysongelmainen äiti, alkoholisti isä, riitelyä usein kotona ja välinpitämättömyys minua kohtaan, niin mä olen saanut maksaa aivan liian kovan hinnan, enkä tiedä tulenko ikinä selviämään tästä kaikesta enää normaaliksi ihmiseksi, se vaatisi ainakin sen että saisin terveyteni kuntoon eikä tarvitsisi elää enää eristäytyneesti tai sitten lähden oman käden kautta hautaan kun en jaksa enää. En usko että ainakaan pahimmat kiusaajat tuntee minkäänlaista pistosta omassatunnossaan, koska heiltä puuttuu empatia.

Sinä pimeä, heikko loukkaat muita. Sinä et tiedä minusta, hänestä, kenestäkään toisesta mitään; etkä välitä, etkä halua tietää, kun olet itsen joutunut kerran "huoran" uhriksi; menettänyt rakkaasi hänelle.
Vain siitä kaikki vihasi juontuu, omasta häviöstäsi kauniimmalle; Ainakin kauniimmalle kuin sinä - sisältä. Se näkyy kaikille vain muutaman pahan sanasi jälkeen. Muuta ei tarvita.
Sinä vieraiileva haukkuja, etsit koko ajan keinoja päästä kostamaan kenelle tahansa. Olet häviäjä, aina, jos et kohtaa vahvaa valoa, vahvaa joka murtaa sinun sisäisen katkeruuden muurin.

Pidä pahat sanasi. Niitä ei kukaan ole pyytänyt.

Niin... Tai sitten voisit itse alkaa tarkkaavaisemmaksi ja ottaa vitsinä ne asiat joita palstalla heitetään. :D

Sinä et tiedä minusta tai minä sinusta tai hänestä. Mutta sen verran fiksumpi ole että tiesin tämän olevan trollaus.

Peace.

Niin... Tai sitten voisit itse alkaa tarkkaavaisemmaksi ja ottaa vitsinä ne asiat joita palstalla heitetään. :D

Sinä et tiedä minusta tai minä sinusta tai hänestä. Mutta sen verran fiksumpi ole että tiesin tämän olevan trollaus.

Peace.

Mitä? Oliko tämä joku trollaus? Mitä tiedät asiasta? Mistä tunnistaa trollauksen? On vähän tylsää alkaa antaa sydäntään auttamiseksi, jos kyseessä on aina joku trollaus. Onko parempi olla yrittämättä auttaa?

Sinä pimeä, heikko loukkaat muita. Sinä et tiedä minusta, hänestä, kenestäkään toisesta mitään; etkä välitä, etkä halua tietää, kun olet itsen joutunut kerran "huoran" uhriksi; menettänyt rakkaasi hänelle.
Vain siitä kaikki vihasi juontuu, omasta häviöstäsi kauniimmalle; Ainakin kauniimmalle kuin sinä - sisältä. Se näkyy kaikille vain muutaman pahan sanasi jälkeen. Muuta ei tarvita.
Sinä vieraiileva haukkuja, etsit koko ajan keinoja päästä kostamaan kenelle tahansa. Olet häviäjä, aina, jos et kohtaa vahvaa valoa, vahvaa joka murtaa sinun sisäisen katkeruuden muurin.

Pidä pahat sanasi. Niitä ei kukaan ole pyytänyt.

Enkä pidä pilluaan jakavia ihmisiä kauniimpina kuin itseäni sisältä. :)
Pidän heitä heikoluonteisina jotka eivät osaa uin hakea hyväksyntää elämäänsä ;)

Elämä on julma. Ole totuudellinen niin annat mahdollisuuden ihmisille katsoa peiliin. Vaikka julmasti.

Enkä pidä pilluaan jakavia ihmisiä kauniimpina kuin itseäni sisältä. :)
Pidän heitä heikoluonteisina jotka eivät osaa uin hakea hyväksyntää elämäänsä ;)

Elämä on julma. Ole totuudellinen niin annat mahdollisuuden ihmisille katsoa peiliin. Vaikka julmasti.

Tässä, mitä ap kertoi, ei ollut mitään sellaista infoa, että hän on jakanut pillua. Luit vain otsikon, etkä jaksanut paljoakaan pidemmälle.
On perusteetonta tässä vaiheessa, tällä viesin sisällöllä, sanoa häntä edes pillun jakajaksi.

Sama kai mitä jakaa kun yrittää rikkoa toisten parisuhdetta, ja lähettelee itsestään alastonkuvia. Kyllä siinä on ihan itse maineensa ansainnut, ja jäänyt siihen rypemään. Eipä nykyinen elämäntilanne johdu kenestäkään muusta kuin ihan itsestä. On sitä muutkin huonoista oloista, sairaita henkisesti tai fyysisesti, mutta eivät he jää siihen rypemään.

Mitä? Oliko tämä joku trollaus? Mitä tiedät asiasta? Mistä tunnistaa trollauksen? On vähän tylsää alkaa antaa sydäntään auttamiseksi, jos kyseessä on aina joku trollaus. Onko parempi olla yrittämättä auttaa?

Tämä sama juttu on pyörinyt täällä jo vuosia. Jos takana on oikeat ongelmat, niin sitten olisi kannattanut hakeutua terapiaan, eikä syyttää vain muita ongelmistaan. Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus parempaan tulevaisuuteen, jos ei jää rypemään menneissä, mutta tämä tyyppi haluaa selvästikin vain trollata.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Minä sain teitä vasta avioeron jälkeen, että minun exä oli lähetellyt vuodet pippelin kuviaan naisille, joiden kanssa hänellä oli suhteita. Niitä riitti. Naiset olivat tietenkin ähetelleet äijälle omia alastonkuviaan. Yksi näistä naisista, joka oli ihan ns. kuuluisa liittoihminen, kertoi minulle myöhemmin, että ukko oli alkanut kiristää häntä. Jos nainen ei toimi kuten ukko käskee, niin hän julkaisee naisen alastonkuvat. Mies voi siis lähetellä pippelin kuvia, koska mulkkujen kuvat eivät ole minkään arvoisia

Mä en trollaa, oon kirjottanut vuosien ajan tänne keskustelupalstoille mun pahasta olosta, koska oon halunnut että edes jotkut näkisi sen miten kova tuska mulla on itseni sisällä! tää on ikään kuin hätähuutoa. Oon käynyt juttelemassa myös psykologille, mutta se oli turhaa paskan jaarittamista, oma kokemukseni on ettei siitä ole mitään hyötyä, koska ei siellä voi olla täysin rehellinen, jos paljastat sairaimmat ajatukset mitä mielessäsi liikkuu niin tulee varmasti lähtö suljetulle ja sitä en halua. Mielialalääkkeistäkään ei oo apua, ne monesti ajaa vaan sut entistä huonompaan kuntoon, rauhottavista jää esimerkiksi helposti riippuvaiseksi... Zariza, kiitos että jaksat tukea, todistaa sen että tässä maailmassa on vielä hyviä ihmisiä olemassa! :) nämä jotka haukkuu ja herjaa minua niin mietin että milloin lopettavat, mitä mun täytyisi tehdä että saan tekoni hyvitytetyksi? vai olenko tehnyt todella jotain niin hirveitä asioita jotka on tyyliin verrattavissa henkirikokseen ja näitä ei voi ikinä anteeksi antaa? kamppailen ihan äärettömien omantunnon tuskien kanssa, mutta se kai kertoo sen että vaikka olen tehnyt virheitä niin olen silti hyvä ihminen. Enkö saa edes kiusaajia syyttää kiusaamisesta!? Mä oon nyt 22v ja edelleen neitsyt, en tosin täysin omasta tahdostani, jos mun terveys ei olisi mennyt pilalle ja aikoja sitten löytänyt ihanan rakkaan, kenen kanssa olisin perustanut hyvän parisuhteen niin ois tullut myös seksiä harrastettua. Huoran maineen ja kiusaamisen takia mun suhtautuminen seksiin on kuitenkin kieroutunut, ylä-asteella ja vielä jonkun aikaa sen jälkeenkin ajattelin että mun täytyy säästää neitsyys jotta voin todistaa etten ole huora... ! samalla häpeän itseäni, pidän likaisena ja rumana. Ei kenenkään pitäis joutua ajattelemaan näin, vaan seksistä pitäisi pystyä nauttimaan. Enkä mä sitä varattua poikaa kauheasti edes yrittänyt, vaikka vietettiinkin yhdessä aikaa, niin en koskaan tunnustanut hänelle ihastumisen ja rakastumisen tunteita, vaan se homma meni niin että kerroin tämän tyttöystävän ja mun yhteiselle ystävälle tunteistani poikaa kohtaan, joka ei osannut pitää sitten turpaansa kiinni, vaan kertoi asiasta tyttöystävälle, jonka jälkeen tieto lähti leviämään ruton lailla ja mun elämästä lähdettiin tekemään suunnitellusti helvetti. Sanottiinkin että mun kannattaa hommata uusi elämä. Että sellasta.

Teidän mielestä tuo huorittelu ei ole sitten surullista? missä vaiheessa muka puhuin itseni pussiin?

Kerroin vaan rehellisesti mitä virheitä olen tehnyt ja oon ottanut niistä vastuun, kun ymmärtänyt jälkeenpäin toimineeni väärin ja enää ei tulisi mieleenkään toimia tuolla tavalla! Eikö se ois tuplasti pahempaa että on sokea omille virheilleen ja ei myönnä niitä?

Ap valittaa pahaa oloa, mutta ei halua hoitoa, eikä lääkkeitä, eikä kerro psykologille kaikkea. Samaan hengenvetoon kuvittelee saavansa apua keskustelupalstoilta. Hei haloo nyt.

Itsehän sinä näytät olevan pahin kiusaajasi.

En hae mielipahaa keskustelupalstoilta vaan rehellisiä mielipiteitä tilanteestani ja tukea. Minä olen kiusaamisen ja rajun henkisen väkivallan uhri, se on aivan totta! Mutta nykyisin pahin kiusaajani on enää mielenterveysongelmainen ja traumatisoitunut pää. Olen aikuinen, käyttäydyn sen mukaan ja olen ottanut vastuun elämästäni, oon tehnyt paljon sellasia muutoksia elämässäni jotta mulla ois parempi olla, vaihtanut paikkakuntaa, selvitellyt työ ja koulutus asioita, yrittänyt olla hyvä muita kohtaan jotta saisin sitä hyvyyttä kanssa itseäni kohtaan. Yrittänyt hoitaa terveyttäni vaihtoehtoisilla hoidoilla, kun lääkärit ajat sitten nostaneet kätensä pystyyn mun kanssa kun tietyt mun sairaudet on kroonisia. Ei heillä ole tarjota parantavaa hoitoa ärtyneeseen suoleen tai edes lääkitystä joka pitäisi oireet poissa, sama homma kaljuuntumisen suhteen. :( Jne.

Toivottavasti tämä elämän runo auttaa sinuakin:

Tuskan voi poistaa vain hän - killeri, joka iski sydämeesi tikarin;
Kukaan muu voi kuin vain yrittää helpottaa oloasi; Ole kiitollinen heistä, mutta älä vaadi heiltä liikoja.

Tunnustele itseäsi, ja mieti mielessäsi tätä:
"Toivoisitko edes sitä,
että killeri tulisi luoksesi poistamaan hellästi sinuun iskemänsä tikarin ja anoisi anteeksiantoasi?"

Se on myöhäistä. Et voi enää luottaa hänen olevan vilpitön;
Ja miksi päästäisit hänet helpolla? Mieltäsi jäisi vaivaamaan ikuisiksi ajoiksi niin tikarin pisto, kuin se, että olit mielessäsi heikko hetkellä, kun armahdit hänet. Opettaisit hänet väärin siihen, että anteeksi saa aina, senkin jälkeen, kun on tikarin toiseen iskenyt syvälle.

Jumala armahtaa, mutta sinä et, minä en, eikä meidän tarvitse hoitaa Jumalan tehtävää tässä.

Siis, älä anna tikarin koskea sydämessäsi enempää, vaan pidä se itselläsi muistona siitä, että olet vahva, kun vielä elät ja kestät tuon pahan piston;

Ota tikari kuin ilolla vastaan merkkinä siitä, että olet vahva;
Oppina siitä, millainen on vaarallinen ystävä, olethan nähnyt ja kokenut yhden, niin sinä osaat jatkossa välttää heidän laisiansa.
Tikari on todisteena siitä, että maailmassa on pahuutta, jota vastaan voi taistella ottamalla vastaan iskun, kääntämällä toisen posken. Siitä taistelusta saa itselleen helmen - tikarin ja suuren opin.

Älä ujostele.Sinulla on lupa kokea tästä pahan kohtaamisesta vihaa, mutta nyt koet tervettä vihaa; Vihaa, mikä ei syö sinua itseäsi sisältäpäin, vaan vahvistaa.
Vahvistu rauhassa, koska vielä tulee se päivä, jolloin tikarimiehen uudelleen kohtaat. Voit silloin näyttää hänelle voimasi, kun kävelet hänen ohitseen terveenä, hymynkare huulilla, ja huomioimatta häntä.
Se hetki näennäisesti vaaraton ja hyvä, iskee häneen enemmän kuin tuhat tikaria.

En ymmärrä teitä "vierailijat" . Ap kertoi olevansa vieläkin 22 v:n iässä neitsyt. Joten tarjouduitteko te itse osatamaan häneltä seksiä? Apuva!
Niin, ja jos ei, niin mistä seksistä muka poika maksoi ja kuka teidän mielestä hänelle maksusta sitä tarjosi? Yksikö teistä, herjaa heittävistä vierailijoista? Vai onko joku teistä juuri tuo poika. Paljastuiko meille samalla vierailija-poju. Pitipä sattua, että sinä itse, poju, osuit paikalle nyt. Aika jännää :D
Mitä itse ymmärsin ap:n aloituksesta, niin pojan ikää ei mainittu, mutta ap oli silloin 12 v. Ymmärsinkö minä väärin vaiko innokkaat vähä.lyiset, alamieliset vierailijat?
Vielä "vierailijoista" : Ilmenee heti se, että Vierailijat ovat erittäin selvillä seksin hinnasta, ja kokemusta jo markka-ajoilta. Vierailijat ova Vanhuksia? Kyllä, koska heidän juttunsa ovat kuin pohjaanpalaneesta Muppet-showsta.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
En ymmärrä teitä "vierailijat" . Ap kertoi olevansa vieläkin 22 v:n iässä neitsyt. Joten tarjouduitteko te itse osatamaan häneltä seksiä? Apuva!
Niin, ja jos ei, niin mistä seksistä muka poika maksoi ja kuka teidän mielestä hänelle maksusta sitä tarjosi? Yksikö teistä, herjaa heittävistä vierailijoista? Vai onko joku teistä juuri tuo poika. Paljastuiko meille samalla vierailija-poju. Pitipä sattua, että sinä itse, poju, osuit paikalle nyt. Aika jännää :D
Mitä itse ymmärsin ap:n aloituksesta, niin pojan ikää ei mainittu, mutta ap oli silloin 12 v. Ymmärsinkö minä väärin vaiko innokkaat vähä.lyiset, alamieliset vierailijat?
Vielä "vierailijoista" : Ilmenee heti se, että Vierailijat ovat erittäin selvillä seksin hinnasta, ja kokemusta jo markka-ajoilta. Vierailijat ova Vanhuksia? Kyllä, koska heidän juttunsa ovat kuin pohjaanpalaneesta Muppet-showsta.

Ja itse puolustelet, koska tiedät ap:n tarinan omasta kokemuksesta? Koira koiran tuntee...

Ja itse puolustelet, koska tiedät ap:n tarinan omasta kokemuksesta? Koira koiran tuntee...

Kommentoin moneenkin asiaan, vaikka kaikkea en ole itse elämässäni kokenut tai edes kokeillut. Viime yönä näin unta, että luin uutisen, jossa kerrottiin, että jollain suomalaisella hevostilalla oli kidutettu hevosia, kun niitä oli koulutettu. Sain siitä uutisesti karmean raivarin (unessa). Etsin hevostilan puhelinnumeron ja tarkan osoitetiedot. Aloin soitella sinne, mutta jouduin jonottamaan. Raivo kihisi vielä enemmän, enkä halunnut menettää aikaa tai raivon tunnetta, joten aloin kirjoittelemaan heidän osoitteeseen todella rumia e-maileja.
Mitä tämä kertoo minusta : Vain unessa päästän itseni raivon partaalle, kun taistelen oikean puolella ja kostan pahoille. Herättyäni hallitsen raivoni, ja kommentoin vääryyttäkin asiallisesti. Kunnioitan itseäni, ja sukuani niin paljon, että pää selvänä hallitsen itseni raivolta, ja tyhmiltä kirjoituksilta. Siksi en käytä päihteitä.
Opettele sinäkin. :)

Ap valittaa että kiusaajat pilasivat hänen elämänsä mutta eikös hän ihan yhtälailla kiusannut muita? Oli petollinen ystävä yms.
Nyt olisi jo korkea aika mennä asiassa eteenpäin ja ottaa opiksi. Tehty mikä tehty.
Ihan itse olet myös vastuussa teoistasi ja myös nämä ”kiusaajasi” olivat tuolloin vielä nuoria ja eivät tunneilmaisultaan täysin kehittyneitä.