Huoooooh! Välillä sitä toivoisi, että saisi edes yhtenä aamuna herätä ihan omaan tahtiin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsyttää ja pipi olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsyttää ja pipi olo

Vieras
Väsyttää taas ihan sikana. Tultiin eilen myöhään reissusta ja ajattelin, että lapsetkin nukkuisivat tänä aamuna hieman tavallista myöhempään. Pskanmarjat. Puoli seitsemältä oli jo esikoinen hyppimässä sängynkulmalla. |O

Motkotimotkoti! Motkotan nyt sitten kun olen ihan kaatoväsy. Tänä iltana onneksi pääsee normaaliin aikaan nukkumaan. Toiveissa on myös päiväunet kuopus kainalossa. =)

niin mäkin olin tänä aamuna niissä toiveissa että tyttö nukkus ees vähä pitempää ku ois itekki kerranki voinu pitempään nukkua mutta kukapas se jo kello kuusi sängystä huutelee=D

Mua alko kyllästyttää kun 2v herää joka aamu kuudelta. Viime yönä heitin paksun päiväpeiton vielä verhojen eteen, ettei auringonvalo pääse sisään, niin kappasta tänään nukuttiin kasiin asti. :)

Mä muistan elävästi noi aamut! Nyt lapset senverran isoja, että ei itse tarvitse samaa aikaa herätä ja voi nukkua pidempään.
Viikonloppuisin meillä saa telkan avata vasta puoli yhdeksän ja siihen asti pitää tehdä "hiljaisia hommia"

Eihän tuo nyt mitään. Mä kävin toissa iltana 22 maissa nukkumaan, heräsin 1.30 ja lähdin töihin, kävin kotona syömässä n. klo 5.30-6.30, siinä ajassa ei oikein ehdi torkkuja ottamaan, kun on syötäväkin. Sitten taas töihin, josta pääsin 12.50 pois. Iltapäivän olin sitten kotona ja otin pojan kanssa pienet tirsat, minä uinuin jotain 15 minuuttia, poitsu hieman enemmän. Sitten pitikin jo pestä ja föönata koira, joka oli jo pahasti rästissä.
Illalla ehdin nukkumaan vasta 21.30 ja herätys taas 1.30 töihin. 5.30 olin kotona ja klo 6 pääsin nukkumaan ja jätkä sitten päätti herätä vähän yli 7 kun mies lähti töihin, että nousin sitten 7.30 ylös.
Ei tässä pahemmin ole ehtinyt nukkua, mutta ihme ei kauheasti väsytä, mitä nyt sängystä nouseminen tuotti tuskaa. Kohta pitäisi lähteä porukoille trimmaamaan 1 koira ja illalla sitten kaverin synttärit, elikkä keilaamaan ja syömään. No huominen on sitten ihan vapaa.

Ja näitä yöhommia ei nyt ole tiedossa, että jokusen yön saan ainakin nukkua sinne 5.30 asti.

Yhteistyössä