Ä
äiti82
Vieras
Sain juuri tietää että odotan yllättäen vauvaa,tämä tuleva vauva on neljäs lapsemme.Se vaan askarruttaa kun minulla on huonot lantiopohjan lihakset että voiko siitä olla jotain vaaraa raskaus aikana?
Kun odotin kolmatta lastamme,n.viikolla 29 minulla rupesi olemaan kipua oikealla puolella suunilleen tuossa missä karvoitus loppuu(siis jos ei ole ajellut
,kävin lääkärissä ja epäilivät silloin että siinä olis tyrä,mutta ei kuulema ollut vielä ihan oikea tyrä mutta jotain sinne päin.Nyt pelottaa jo valmiiksi että alkaako tuo vaiva taas(luultavasti jo aiemmin)
ja voiko lantiopohjan lihas jumppaa tehdä ihan normaalisti raskausaikana?Anteeksi tyhmä kysymys mutta olen "herännyt"vähän liian myöhään tähän miten tärkeä olis pitää huolta lantiopohjan lihaksista...
Kun odotin kolmatta lastamme,n.viikolla 29 minulla rupesi olemaan kipua oikealla puolella suunilleen tuossa missä karvoitus loppuu(siis jos ei ole ajellut
ja voiko lantiopohjan lihas jumppaa tehdä ihan normaalisti raskausaikana?Anteeksi tyhmä kysymys mutta olen "herännyt"vähän liian myöhään tähän miten tärkeä olis pitää huolta lantiopohjan lihaksista...