mä monesti käytän, mutta joku muukin, koska samaan ketjuunkin saattaa ängetä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:vv, tietty. Tai ehkä se on tietämättään vähän pahasuisen sorttinen. :saint:
Noh, etkö voisi rekata itseäsi?Alkuperäinen kirjoittaja vv:mä monesti käytän, mutta joku muukin, koska samaan ketjuunkin saattaa ängetä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:vv, tietty. Tai ehkä se on tietämättään vähän pahasuisen sorttinen. :saint:
Kuka se semmonen on :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Nice Try
ehkä mua ei arvostettais enää niin.. :'(Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Noh, etkö voisi rekata itseäsi?Alkuperäinen kirjoittaja vv:mä monesti käytän, mutta joku muukin, koska samaan ketjuunkin saattaa ängetä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:vv, tietty. Tai ehkä se on tietämättään vähän pahasuisen sorttinen. :saint:
peesaanAlkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:Kaikenlaiset kukkopojat täällä huonosti käyttäytyy. Oikeita miehiä ei täältä minun lisäkseni taida löytyä, pelkkiä tutti suussa lässyttäjiä kyllä. :/
=)Alkuperäinen kirjoittaja vv:o-ho. olenpas mä yrmeä! laiton hakuun vv, ja enhän mä oo toi!? olenkin sitte täst etiäpäi ff
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kuuhullu, tai "ex-pääkaupunkilainen" tai sitten eräs jonka olen nähnyt pöydän takana 10vuotta..