Huonoja kokemuksia Greenwhale verkkokaupasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Valas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Valas"

Vieras
Tilasin Greenwhale verkkokaupasta hiuskoruja ja korut tulivat pahvilaatikossa irrallisena eli eivät olleet pakattu läpinäkyviin tai muihinkaan pusseihin. En tykännyt hiuskoruista kun eivät olleet sellaisia minkä käsityksen niistä sai kuvista. Yritin palauttaa koruja mutta palauttaminen ei onnistu koska eivät kuulemma voi vastaanottaa mitään koruja tai hiuskoristeita. Eli tilaaja pakotetaan ostamaan tuotteet kun on mennyt avaamaan pahvilaatikon. Palauttaminen olisi mahdollista jos tuotteet olisi liikkeessä pakattu läpinäkyviin pusseihin jolloin ostopäätöksen voisi vielä tehdä siinä vaiheessa kun miettii aukaiseeko pussia vai ei. Eli tämä verkkokauppa ei ole hyvä ostajan kannalta kun ostopäätös tulee samalla kun tilaat tuotteita kotiin sovitteille/nähtäville. Myös Kuluttja-asiamies kritisoi tällaista mentelmää missä ostajaa ei varoiteta etukäteen esim. tuotteiden tilaamisen yhteydessä tai toimitusvahvistuksessa.

Eli ei kannata tilata täältä tuotteita - jäi rumat ja huonolaatuiset korut itselle ja rahat meni ja huono maku koko kaupasta.

• Tykkää
Reactions: 123asd
Itse taas olen ollut tyytyväinen kyseisen liikkeen koruihin, eiköhän vialliset korut ole mahdollista vaihtaa uusiin, vai mitä luulet :)? Lisäksi korut ovat nikelittömiä<3. Eli et olisi valittanut täällä, vaan palauttanut vialliset tuotteet!!

Hmm.. Palautusoikeus ei kyllä koske hiuskoruja, ne lasketaan kuluttaja-asiamiehenkin mukaan hygieniatuotteiksi. Tarkistin muuten sieltä verkkokaupasta ja siellä kyllä lukee hiuskorujen kohdalla, ettei palautusoikeutta, koska nämä lasketaan hygieniatuotteiksi. Kannattaa lukea toimitusehdot....
Olen itse sieltä samasta verkkokaupasta tilannut koruja ja olen ollut oikein tyytyväinen tuotteisiin. Kaulakorun sain vaihdettua toisen väriseen helposti. Sain ihan hyvää palvelua. Olen myös käynyt Ideaparkin myymälässä ostoksilla, ja ihan samaa hyvää palvelua sielläkin saanut. =)

Tilasin Greenwhale verkkokaupasta hiuskoruja ja korut tulivat pahvilaatikossa irrallisena eli eivät olleet pakattu läpinäkyviin tai muihinkaan pusseihin. En tykännyt hiuskoruista kun eivät olleet sellaisia minkä käsityksen niistä sai kuvista. Yritin palauttaa koruja mutta palauttaminen ei onnistu koska eivät kuulemma voi vastaanottaa mitään koruja tai hiuskoristeita. Eli tilaaja pakotetaan ostamaan tuotteet kun on mennyt avaamaan pahvilaatikon. Palauttaminen olisi mahdollista jos tuotteet olisi liikkeessä pakattu läpinäkyviin pusseihin jolloin ostopäätöksen voisi vielä tehdä siinä vaiheessa kun miettii aukaiseeko pussia vai ei. Eli tämä verkkokauppa ei ole hyvä ostajan kannalta kun ostopäätös tulee samalla kun tilaat tuotteita kotiin sovitteille/nähtäville. Myös Kuluttja-asiamies kritisoi tällaista mentelmää missä ostajaa ei varoiteta etukäteen esim. tuotteiden tilaamisen yhteydessä tai toimitusvahvistuksessa.

Eli ei kannata tilata täältä tuotteita - jäi rumat ja huonolaatuiset korut itselle ja rahat meni ja huono maku koko kaupasta.

Huomaa että liikkeen yrittäjiä sen verran paljon häirinnyt totuuden puhuminen heistä täällä netissä että pakko ollut ilmoittaa viesti asiattomaksi, siinä kohtaa paljastitte että käytte itse kirjoittelemassa täällä näitä viestejä :'D ei voi muuta kuin nauraa, vaikka itkettääkin asiakkaiden puolesta jotka saattavat käydä tuolla ko. Liikkeessä ja maksaa 90 prosenttia ostohintaa kalliimmalla (huom! B 80 prosenttia halvemmalla hinnalla saisit jo itse tavarat kiinasta aliexpress/wish) krääsästä.
Ja ylläolevalle että kauppakeskuksia pyörittää ihan oikeat ihmiset, jotka siis käyvät tutustumassa myös yrityksissä ihan fyysisesti, aina netistä voit oppia jotain uutta :)

V
Värit eivät vastaa tuotekuvauksissa ilmoitettuja värejä. Kauppias on nolo. Haukkuu asiakasta.