Huono seksi ja pieni penis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies on ihan komea ja hyväkroppainen. Pitää itsestään ja kunnostaan huolta. Mutta se peniksen koko ja huonot seksitaidot?

Mies ei meinannut saada ( Pientä) kalua sisään kun ei löytänyt oikeaa paikkaa ja sitten alkoi jyystö joka kesti noin 20 minuuttia, eikä kummallakaan ollut kivaa. Kalu ei suoraan sanoen tuntunut miltään. Mikä nyt neuvoksi kun tämä mies on muuten juuri psseli minulle mutta seksi ei suju?

Pienikaluiset miehet on aina lopulta naisten hakkaajia. Sinuna varoisin tulevaisuutta odotellen. Niiden itsetunto on painunut niin maahan että osaavat aluksi olla hellyyttäviä ja täydellisiä. Se on taito jota ovat hioneet mutta kun sänkypuuhat tulee peliin on odottamattomasti edessä nyrkin lyönnit ja agressiivisuus 8)

Ovat karmallaan kai ansainneet munansa :)

Nuorena seurustelin pienikaluisen kanssa. Hän oli loistava antamaan suuseksiä! Vastaavaa kielen käyttäjää ei ole tullut enää vastaan.
Mutta, penis oli pikkuinen eikä tuntunut missään. Vaikka vaihtoi asentoja.

Ei voi. Kokoaan kun ei voi muuttaa.

Pienille peniksille pitää nauraa ja niitä pitää pilkata. Nämä "miehet" pitää saada tajuamaan hyödyttömyytensä ja se vahinko, jota he aiheuttavat naisille.

Höpsis, minulla on ollut useampia miehiä, joilla on keskivertoa pienempi penis. Osa on ollut varsin hyviä sängyssä ja seksielämä oli erittäin tyydyttävää, kun taas osa oli surkeita. Sama pätee isokaluisiin. Ei se siis todellakaan ole kalun koosta yksin kiinni, miten sujuu sängyssä.

• Tykkää
Reactions: Softy
Höpsis, minulla on ollut useampia miehiä, joilla on keskivertoa pienempi penis. Osa on ollut varsin hyviä sängyssä ja seksielämä oli erittäin tyydyttävää, kun taas osa oli surkeita. Sama pätee isokaluisiin. Ei se siis todellakaan ole kalun koosta yksin kiinni, miten sujuu sängyssä.
Niin, he ovat olleet hyviä huolimatta pienestä koostaan. Isompi olisi ollut parempi, jos mies olisi osannut muutakin kuin nylkyttää.

Olen kuullut pienimunaisena nämä latteudet tuhanteen kertaan. Valitettavasti niillä ei ole tosielämän kanssa mitään yhteneväisyyttä. Tosielämää on koolle naureskelu, tapailun feidaus koon paljastuttua ja "olisipa tämä jo ohi" -asenne sängyssä. Opettele siinä nyt itsevarmaksi ja osaavaksi rakastajaksi, kun mahdollisuudet torpataan heti alussa.

Niin, he ovat olleet hyviä huolimatta pienestä koostaan. Isompi olisi ollut parempi, jos mies olisi osannut muutakin kuin nylkyttää.

Olen kuullut pienimunaisena nämä latteudet tuhanteen kertaan. Valitettavasti niillä ei ole tosielämän kanssa mitään yhteneväisyyttä. Tosielämää on koolle naureskelu, tapailun feidaus koon paljastuttua ja "olisipa tämä jo ohi" -asenne sängyssä. Opettele siinä nyt itsevarmaksi ja osaavaksi rakastajaksi, kun mahdollisuudet torpataan heti alussa.

Loppupeleissä se on kuitenkin kokonaisuus, joka ratkaisee, ei yksistään munan koko. Itsekin valitsin miehekseni miehen, jolla on keskivertoa pienempi kalu. Nuorena häneen rakastuin ja oltiin yhdessä monta vuotta, kunnes opiskelujen yms. takia erottiin. Rakkaus säilyi silti kummallakin, joten palattiin muutaman vuoden jälkeen yhteen. Siinä välissä kummallakin ehti olla jos jonkinlaista seksikokemusta.

Valitsin siis ihan tietoisesti pienimunaisen miehen aviopuolisokseni, vaikka kokemusta on kaiken kokoisista. Nyt ollaan oltu toisella kierroksella kohta 20 vuotta, lapset on hankittu ja kaikki elämän peruskuviot kohdallaan. Rakkautta riittää.

Loppupeleissä se on kuitenkin kokonaisuus, joka ratkaisee, ei yksistään munan koko. Itsekin valitsin miehekseni miehen, jolla on keskivertoa pienempi kalu. Nuorena häneen rakastuin ja oltiin yhdessä monta vuotta, kunnes opiskelujen yms. takia erottiin. Rakkaus säilyi silti kummallakin, joten palattiin muutaman vuoden jälkeen yhteen. Siinä välissä kummallakin ehti olla jos jonkinlaista seksikokemusta.

Valitsin siis ihan tietoisesti pienimunaisen miehen aviopuolisokseni, vaikka kokemusta on kaiken kokoisista. Nyt ollaan oltu toisella kierroksella kohta 20 vuotta, lapset on hankittu ja kaikki elämän peruskuviot kohdallaan. Rakkautta riittää.
Kyllä minä uskon, että poikkeuksia voi olla. Nämä ovat vain valitettavan harvassa. Miksi tyytyä vähään, kun nurkan takaa saa enemmän?

Siksi meidän pienten kohtalo on usein kova. Jättämisiä, pettämistä, yksinäisyyttä, epävarmuutta ja tosi harvoin pyyteetöntä, molemminpuolista rakkautta. Ei auta vaikka kehitän itsestäni parhaan mahdollisen ihmisen. Tämä vamma seuraa minua joka hetki, alusta loppuun.

Minkä kokoinen hänellä on?

Kyllä minä uskon, että poikkeuksia voi olla. Nämä ovat vain valitettavan harvassa. Miksi tyytyä vähään, kun nurkan takaa saa enemmän?

Siksi meidän pienten kohtalo on usein kova. Jättämisiä, pettämistä, yksinäisyyttä, epävarmuutta ja tosi harvoin pyyteetöntä, molemminpuolista rakkautta. Ei auta vaikka kehitän itsestäni parhaan mahdollisen ihmisen. Tämä vamma seuraa minua joka hetki, alusta loppuun.

Kuulepas. Yhtälailla isokaluisten elämässä on jättämisiä, pettämistä, yksinäisyyttä, epävarmuutta ja harvoin pyyteetöntä molemminpuolista rakkautta.

Samalla tavalla miehet morkkaavat pienitissisiä naisia. Monille miehille kelpaa vain isotissiset naiset. Eipä se naisten elämä siinä suhteessa ole sen helpompaa.

• Tykkää
Reactions: Softy
Kuulepas. Yhtälailla isokaluisten elämässä on jättämisiä, pettämistä, yksinäisyyttä, epävarmuutta ja harvoin pyyteetöntä molemminpuolista rakkautta.

Samalla tavalla miehet morkkaavat pienitissisiä naisia. Monille miehille kelpaa vain isotissiset naiset. Eipä se naisten elämä siinä suhteessa ole sen helpompaa.
Nyt teit aikamoisia yleistyksiä.

Kukaan ei sanonut, että isomunille ei voi sattua huonoja asioita. Nämä huonot asiat eivät vaan koskaan johdu miehen peniksestä. Kun minut jätetään liian pienen kokoni takia en voi asialle tehdä mitään.

Tissien suhteen miehillä on preferenssit, ihanteet. Siihen se sitten jääkin. Parisuhdetta perustettaessa rintojen koko on täysin triviaali asia. Ei mitään merkitystä.

Miehet maksavat naisille "penisarvosteluista" netissä: "Olen oikeassa 99,2 prosenttia ajasta"
Lifestyle > Tunteet Julkaistu 23.09.2017 22:02
Eevie arvostelee miesten peniksiä rahasta.

Seksialalla työskennellyt, lempinimeä ”banaaninteurastaja” käyttävä Eevie Bellini tekee tienestiä epätodennäköisellä tavalla: hän arvostelee miesten peniksiä rahasta.

Mel-lehti kuvaa prosessia "juuri niin arkiseksi kuin miltä se kuulostaa". Asiakas ottaa kuvan intiimialueestaan ja maksaa 20 dollaria kolmen kappaleen penisarvostelusta, tai 30 dollaria nähdäkseen Bellinin reagoivan peniskuvaan videolla – alastomana, tietenkin.

Hän antaa asiakkaalle arvosanan asteikolla 1–10 ja kertoo, mitä mieltä on peniksen pituudesta, koosta ja muodosta. Mies saa myös tietää, minkä Pokémonin hänen peniksensä tuo Bellinin mieleen! "Annan myös arvion siitä, miten iso olet (ja olen oikeassa 99,2 prosenttia ajasta)", hän kirjoittaa yhteisöpalvelu Redditissä, missä myy palveluksiaan.

Bellini antaa miehille yleensä sitä, mitä he haluavat kuulla.

– Olen yleensä herttainen asian suhteen, ellei mies sitten halua "banaaniaan hakkuupölkylle", jolla kritisoin pilkunviilaajanomaisesti hänen säälittävää penistään, Bellini kuvailee.

Peniksenarvostelubisneksen olemassaolo tuli Bellinillekin yllätyksenä. Hän sai ehdotuksen asiakkaalta, jolle möi alusvaatteitaan eroottisessa mielessä.

– Harrastelen luovaa kirjoittamista ja ilmeisesti ensimmäinen yritykseni peniksen arvostelussa oli paras, jonka hän on koskaan saanut – ja hän oli antanut peniksensä arvosteltavaksi monia kertoja, Bellini kertoi.

"Yritän olla niin rehellinen kuin voin"
Bellini ei ole alalla yksin, ja esimerkiksi Redditin seksinmyyntiä käsittelevässä osiossa penisarvosteluja tekevät naiset kertovat kokemuksiaan. Moni asiakas ei halua romantisointia tai häpäisyä, vaan aitoa suoruutta.

– Joskus miehet sanovat suoraan, että he haluaisivat minun arvioivan tiettyjä ominaisuuksia, kuten kokoa tai siisteyttä, ja joskus kaikki riippuu minusta. Yritän olla niin rehellinen kuin voin olematta kuitenkaan liian tyly, eräs nainen kuvailee.

Vapaa-ajallaan Bellini ei tahdo saada yllättäviä peniskuvia. Mies, joka lähettää sellaisen, joutuu estolistalle välittömästi.

– Vaikka olen mukana digitaalisessa seksiteollisuudessa, en halua nähdä ryhmyistä penistäsi, ellen ole antanut lupaa näyttää sitä minulle.

Lähde: Melmagazine.com,Reddit

Niinhän se on, että naisille koolla on väliä ja jos muuta väittävät valehtelevat koska eivät halua loukata. Itse olen jo lähempänä viittäkymppiä ja olen tämän todennut nuorempana kun vielä jaksoin yrittää lähestyä vastakkaista sukupuolta ilman rahaa. Jos pienimunainen ei halua pettyä parisuhteessa niin ei kannata sellaista aloittaa. Alkuun ehkä väittävät että ei sen väliä ole ja että seksi ei ole tärkeää tai että seksi ei ole pelkkää yhdyntää, mutta jossain vaiheessa aina siitä koosta se kiikastaa. Itse tosiaan osaan olla pitkiäkin aikoja ilman seksiä, mutta jos paineet kasvavat liiaksi niin maksullinen on parempi vaihtoehto kuin yhden illan juttu jossa nainen ei osaa peittää pettymystään kun otat housut pois. Ei sitä kannata itselleen surua tuottaa, joten nautitaan kukin tavallamme. Naisille sanoisin, että älkää valehdelko että koolla ei ole väliä, koska loppupeleissä se on oikeastaan ainoa millä on teille väliä.

Yhteistyössä