Huono palvelu ajaa ostamaan netistä, ulkomailta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tympii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tympii

Vieras
Kauppiaat valittavat, kun ihmiset ostavat netistä (ulkomailta). Miettivätköhän he koskaan miksi? Olen täysin kyllästynyt huonoon palveluun. Sisustan juuri kotia uusiksi ja mielelläni tukisin erästäkin paikallista liikettä. Nyt kaksi kertaa siellä käyneenä ja huonoa palvelua saaneena, en toiste mene. Siirryn tilaamaan samat tuotteet Hollannista. Pk:t on 40euroa, mutta maksan sen mielelläni.

Miksi asiakaspalvelu on niin vaikeaa?

Olen ihan ns. normaali ihminen & asiakas. En vaadi mitään imelyyksiä, mielistelyä. Vaadin selkeää ja asiallista asiakaspalvelua. Kun sitä ei nyt ole kahdesti tullut, tilaan siis samat tuotteet verkosta.

Mitä palvelu tarkoittaa yleensäkään verkkokaupassa? Kukaan ei palvele sinua, klikkaat jotain nappia, maksat ja tavara tulee, jos tulee ja jossakin kunnossa Jos tulee joku takuuongelma, niin siinähän on sitten selvittelemistä. Lisäksi varsinkin näiden palstamammojen jotka kitisevät tukiensa leikkauksista ja silti nauttivat monia verovaroin järjestettyjä etuisuuksia, kannattaisi ajatella kahdesti ennen kuin heittävät ne rahansa ulkomaille, josta ei centiiäkään tule suomalaisen yhteiskunnan hyväksi. Hävetkää -varsinkin nykyisessä taloustilanteessa.

Maksan veroja, hankin itse omat tuloni - ei tukia tms.

Minun kuuluisi siis maksaa paskasta palvelusta? Ts. tyhjästä?

Tilaan ennemmin netistä ja maksan postikuluja, jotka tosin kompensoituvat tuotteiden hinnan kanssa :) En tue enkä tule tukemaan yhtä ainoaa huonon palvelun kauppaa. Oli kyseessä sitten yksityinen tai ketju. Äänestän jaloillani.

Miksi huonoa palvelua pitäisi sietää? Miksi hyvä palvelu on jotain erikoista mitä Suomessa ei näköjään osata? Tai eikö täällä tarvitse sitä edes opetella? Emme elä säännöstelyn aikaa enää.

Purjehdit kauppaan palveltavaksi?Jospa keskittyisit vaan siihen tavaraan. Mukavalla asenteella saat varmasti palveluakin ja jos joskut et saa, niin mita sitten. Ei ole koko maailma. Suomi silti siitakin hyotyy.

Yhteistyössä