Huono omatunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äite

Vieras
Meillä kohta 6kk poika, joka heärsi aamulla 9.30. Koska oli mennyt nukkumaan vasta 00.30 yritin vielä vähän nukuttaa, no huonolla menestyksellä. Vatsalleen kääntyminen vei voiton nukkumiselta. Itse olin ihan poikki. Ajattelin että jos et nuku niin leiki sitten. Laitoin valot päälle ja sänkyyn monta lelua. Ajattelin itse mennä hetkeksi pötköttään kun poika leikkii vähän aikaa yksin sängyssään. Pistin hänen huoneen oven kiinni, että en herää joka pieraisuun. No havahduin tunnin päästä kun poika huutaa. Kävin hakeen viekkuun tissille. Ihmettelen että miten se on viihtynyt siellä tunnin itsekseeen! Yleensä viihtyy puoli tuntia. Vai enkö ole herännyt jos hän on huutanut? Minulla oli hänen huoneen ovi kiinni, ja itsellä korvatulppa toisessa korvassa (en tajua miksi sen laitoin, vaikka ovikin oli kiinni). Yöllä ovet on auki ja mulla korvatulppa.

Mietiskelin tässä että toivottavasti hän ei ole kovin kauaa huutanut, vaikka luulisi että herään kyllä jos huuto on äänekkäämpää... Aikaisemmin kun poika nukkui samassa huoneessa, heräsin joka inahdukseen, vaikka oli korvatulpat. Että tällaista meillä. Taidan olla vähän liian ankara itselleni... Silti harmittaa kun niin kauan siellä yksin touhusi ja äite vaan nukkuu.

Yhteistyössä